پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه صبر، استقامت و صداقت مردم بود

به گزارش پایگاه خبری میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه ما در راه پیروزی و حفظ انقلاب، انسانهای بزرگی را از دست داده ایم و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته ایم، کسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بالاترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و ضرورت حفظ و دفاع از این نعمت های بسیار ارزشمند را متذکر شد.

   وی انقلاب اسلامی را بزرگترین، مردمی ترین و استوارترین انقلاب های دنیا عنوان کرد و افزود: پشتوانه و گرداننده اصلی این انقلاب، مردمند و مسئولان هرچه به این مردم انقلابی خدمت کنند باز هم کم است.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به بیانات رهبری در خطبه های نماز جمعه، بر ضرورت قوّت افزایی انقلاب تاکید کرد و گفت: انقلاب باید چه در بعد نظامی و چه در ابعاد غیر نظامی به شدت قدرتمند شود، در تمامی ابعاد ملی، فناوری، اقتصادی، تولید داخل و نفوذ در بازارهای خارجی و دیگر ابعاد باید قوّت افزایی صورت گیرد و این امر با کشف ظرفیت ها، انجام کار ویژه و منحصر به فرد با بهره گیری از ظرفیت های داخلی، میسر خواهد شد.

   حجت الاسلام امیرنژاد بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از این شعائر، کمرنگ شدن روحیه جهادی و دغدغه انقلابی، ضعف مدیریت، دولتی شدن و وابستگی اقتصاد به نفت را مهمترین چالش های پیش روی قوی شدن نظام برشمرد و اظهار داشت: نصب العین قرار دادن شعارهای انقلاب، میدان دادن به جریان انقلاب، جوانگرایی، نگاه به درون و استفاده حداکثری از منابع انسانی، عمل به سبک زندگی اسلامی ایرانی و مقابله با غربگرایی از جمله راهکارهای مهم و موثر در مسیر قوی شدن و قدرت افزایی است.

   آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *