وقتی سردار نقدی پشت نیمکت های سوخته می نشیند + فیلم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین که سخنرانی خود را در همایش بین المللی نیمکت‌های سوخته در بمهن ماه سال 1391به احترام شهدای دانش آموز میانه پشت نیمکت مدرسه ایراد کرد، با اعلام مراتب شاگردی خویش در محضر دانش آموزان شهید گفت: این شهدا اساتید ما هستند و ما شاگرد مکتب این بزرگانیم چراکه آنان درس آموز مکتب زینب کبری سلام الله علیها هستند.

سردار نقدی با اشاره به حادثه بمباران مدرسه زینبیه و شهادت جمعی از دانش آموزان، معلمان و پاسداران شهید، تصریح کرد: بزرگداشت این حادثه عظیم برای عبرت آموزی است و باید آوازه آن را به گوشه گوشه دنیا مخابره نمود تا بشریت از این مکتب بهره برده و عبرت بگیرند.

وی به عبرت های حماسه دختران میانه اشاره کرد و افزود: جنبه عبرت انگیز این حادثه شناساندن چهره ی کریه دشمنانی است که اوج جنایت ددمنشانه خود را نمایاندند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، مدرسه زینبیه را سند رسوایی مدعیان حقوق بشر خوانده و خطاب به سازمان های به اصطلاح حقوق بشر گفت: علی رغم ادعای حقوق بشر، سازمان های جهانی حتی یک سطر در محکومیت این جنایت دشمنان صادر نکرده و نوگلان معصوم ما را مظلومانه به شهادت رساندند.

نقدی به کشف صدها هزار گور دسته جمعی پس از سقوط صدام در عراق اشاره و تصریح کرد: سکوت مطلق و دهشت بار سردمداران استکبار و مدعیان حقوق بشر در جنایات صدام علیه ملت ایران و عراق، گواه دیگری بر فریبکاری دشمن در حقوق بشر است.

وی در آگاهی حضور دانش آموزان در مدرسه به اعلام رادیوهای متجاوز در شب قبل از بمباران و تهدید آنان به بمباران مدارس اشاره و تصریح کرد: برخی از این نوگلان معصوم برای نشان دادن مقاومتشان به دشمنان از دست پدر و مادر فرار کرده و برخی مخفیانه خود را به مدرسه رساندند تا در صحنه حضور داشته باشند و آگاهانه و داوطلبانه جانشان را فدا کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین دختران دانش آموز میانه ای را درس آموز مکتب اهل بیت خوانده و ادامه داد: این شهادت ها، بیداری جهانیان را در پی داشته و ملت ایران و آزاداندیشان جهان این بیداری را تا منزل نهایی خود پیش خواهند برد.

وی شهادت دختران دانش آموز را برای دشمنان غیرقابل توصیف خوانده و افزود: حماسه دختران میانه ثابت کرد که دولت آمریکا خیلی حقیرتر از آن است که ملت ما را به زانو درآورد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: حماسه دختران میانه نشان داد که ملت ما شکست ناپذیر و ملتی است که دختران نونهال و نوجوانش عاشقانه به استقبال شهادت می روند و هیچگاه در مقابل دشمن عقب نشینی نخواهند کرد.

نقدی حجاب زنان را از جمله این دلایل برشمرده و اظهار داشت: دشمن فهمیده است که شهدا در دامان زنان محجبه تربیت یافته اند لذا می خواهد حجاب را که تخته سیاه ایثار و جوانمردی و مقاومت و ولایتمداری است از بین ببرد.

 

 

دانلود فیلم 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *