رسیدن به تمام منافع مادی و معنوی مستلزم اتحاد بین مسلمانان است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام عبدالله محمدی ضمن تبریک هفته وحدت و تجلیل از امام جماعت اهل تسنن روستای کهبنان میانه، ایجاد وحدت و یکدلی در بین مسلمانان و نامگذاری هفته وحدت توسط امام را یکی از افکار متعالی امام راحل(ره) عنوان کرد و گفت: امروز تمام دنیای کفر از هر دین وآیین با هم هم دست شده اند تا مسلمانان از بین ببرند و اگر بخواهیم امنیت، قرآن، اسلام و نوامیس مان را حفظ کنیم و راحت و بدونن واهمه و ترس زندگی کنیم، راهی جز برقراری وحدت بین مسلمین نداریم.

   خطیب جمعه میانه افزود: حتی اگر بخواهیم دنبال منافع دنیوی اسلام و مسلمین باشیم چاره ای جز یکی شدن شیعه و سنی نیست.

   وی با اشاره به برکات وحدت بین شیعیان و اهل تسنن گفت: پیروزی های سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی در برابر داعش، آمریکا و اسرائیل میسر نمی شد اگر وحدت بین شیعه و سنی نبود.

   حجت الاسلام محمدی اقامه نماز را فرق بین مسلمان و کافر عنوان کرد و اظهار داشت: نماز انسان را ایثارگر و خدوم در راه حق و مسیر پیامبر(ص) می کند و  جبهه کفر با این فریضه ما مشکل دارد و می خواهد این ارزشها را از بین ببرد تا راحت تر بر ما چیره شود.

   وی تصریح کرد: پیامبر(ص) مایه رحمت برای عالم است و برای ما ننگ است که مسلمان، خو و ناموس ممسلمان دیگر را بر خود حلال بداند.

    آیین گرامیداشت هفته وحدت و برقراری وحدت بین شیعیان و اهل تسنن در مسجد روستای سنی نشین کهبنان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه برگزار شد و در پایان از امام جماعت اهل تسنن این مسجد تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: علی محمد عزتی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *