امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

به گزارش میانا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جهوری اسلامی در تبریز با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: از ۱۹ بهمن ۵۷ رفته رفته ارتشیان به انقلاب اسلامی پیوستند و از همان زمان جانفشانی خود را برای دفاع از انقلاب آغاز کردند.

وی افزود: در همان ابتدای انقلاب ارتش به ناآرامی‌های ترکمن صحرا اعزام شد و غائله را تمام کرد و رشادت ارتش در آذربایجان و کردستان فراموش نشده است.

آل‌هاشم اضافه کرد: از همان ابتدا تبلیغات علیه ارتش آغاز شد و می‌گفتند باید ارتش منحل شود و در این شرایط دشمنان کمین کرده انقلاب و دوستان نا آگاه نغمه شوم انحلال ارتش را سر می‌دادند و این مشکلات سبب شد که فرماندهان وقت برای برون رفت از این مشکل از حضرت امام کسب تکلیف کنند.

وی ادامه داد: حضرت امام با دیدن چنین شرایطی فرمان تاریخی خود را در ۲۸ فروردین صادر کردند و همه مردم را به حفظ ارتش و ارتشیان را به حفظ نظم و رعایت سلسه مراتب توصیه کردند و امام فرمود، ارتش جمهوری اسلامی باید به رعایت سلسله مراتب اقدام کند و تخلف از رعایت آن تخلف از اسلام است و این است که امروز شاهد ولایت‌مداری ارتش در طول این سال‌ها بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: به همین خاطر است که مقام معظم رهبری ارتش را ارتش حزب الله نامیدند و ارتش را در طراز اسلام خطاب کردند و  به همین خاطر است که امروز ما به ارتش دلاور و به همه نیروهای نظامی می‌بالیم.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار موجود به خاطر وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح است و امیدواریم شاهد ادامه این اتحاد باشیم.

امام جمعه تبریز گفت:‌ پیروزی از آن ماست، امروز اگر رژیم صهیونستی و استکبار ما را تهدید می‌کنند نشان از اقتدار ماست.

وی خاطرنشان کرد: امروز نه اسراییل نه آمریکا و نه عربستان سعودی خائن نمی‌توانند در مقابل اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز منتظر وعده رهبر انقلاب هستیم که انشالله تا چند سال آینده نامی از رژیم صهیونیستی نشنویم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *