افزایش ۳۲ درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، فرشاد رستمی عصر دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:محورهای مواصلاتی استان آذربایجان شرقی از ۲۷ اسفند ماه سال ۹۶ تا ۹ فروردین ۹۷ شاهد تردد ۱۰ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۶۹۵ خودرو بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام و همچنین شرایط جوی مناسب استان در نوروز ۹۷، جاده‌های استان آذربایجان شرقی مسیر تردد بسیاری از مسافران نوروزی قرار گرفته است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در ادامه ابراز کرد: روز نهم فروردین ۹۷، پر ترددترین روز محورهای مواصلاتی استان در طول ایام نوروز بود، بطوریکه جاده‌های آذربایجان شرقی در این روز شاهد تردد یک میلیون و ۱۷ هزار و ۸۰۷ دستگاه بوده است.

رستمی در ادامه ابراز کرد: محورهای تبریز- صوفیان، صوفیان – جلفا، تبریز – ایلخچی و آزاد راه تبریز – تهران در ایام مذکور دارای بیشترین حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوده‌اند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، در پایان خاطرنشان کرد: گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی در محورهای مواصلاتی و رفع نواقص و مشکلات جاده‌ها هستند، همچنین تیم نظارتی ستاد خدمات سفر استان در تلاش است تا با نظارت‌های مستمر خود از مراکز بین راهی استان، کیفیت ارائه خدمات مراکز بین راهی را کنترل و بر بهبود روزانه آن‌ها بیافزاید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *