جوان‌سازی پوست با ترکیب فوق العاده «روغن زیتون و عسل»

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، زیتون از میوه‌هایی است که در قرآن به آن قسم یاد شده است, از دیدگاه طب ایرانی دارای طبیعتی گرم است و خواص بی‌شماری دارد.

“زیتون” و “روغن زیتون” هر دو سرشار از چربی‌های اشباع‌نشده هستند, مهم نیست که چه‌نوعی از زیتون را افراد مصرف می‌کنند، همه دارای مواد مغذی هستند و دارای ترکیبات استرول‌های گیاهی هستند که می‌توانند LDL کلسترول (بد) را کاهش دهند.

“روغن زیتون” به‌دلیل وجود اسید‌های چرب اشباع‌نشده خواص بسیار زیادی دارد و بهتر است در پخت غذاها از آن استفاده شود, از نشانه‌های روغن زیتون خوب این است که اگر یک قاشق چایخوری از آن را به دهان بگذارید, سوزش ملایمی در ابتدای حلق ایجاد می‌شود و بلافاصله نیز ازبین می‌رود.

اگر یک قاشق “روغن زیتون” را با دو قاشق عسل مخلوط کنید و به صورت بمالید و خوب مالش بدید, جرم و کثیفی صورت را پاک، و رنگ پوست صورت را روشن و جوان می‌کند.

زیتون ضددیابت, ضدسرطان, و دارای فعالیت ضدمیکروبی و فعالیت آنتی‌اکسیدانی است همچنین از اعصاب مرکزی و محیطی حفاظت می‌کند و دارای اثرات ضدالتهاب و ضددرد است همچنین به کاهش فشار خون کمک و از قلب و عروق محافظت می‌کند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *