نیروی انتظامی مخالف شادی مردم نیست/ پلیس برای ایجاد آرامش در خیابان‌ها و معابر حضور دارد

به گزارش میانا به نقل از آناج،  سرهنگ فرهنگ نوروزی در خصوص توصیه‌های پلیس در چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نیروی انتظامی به هیچ‌وجه مخالف شادی مردم نیست بلکه حضور نیروی انتظامی برای حفظ آرامش و نظم عمومی جامعه است و پلیس با آمادگی کامل در سطح خیابان‌های، میادین و اماکن برای برقراری نظم وظیفه خودش را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: تمام تدابیر لازم اتخاذ شده اما علی‌رغم این مساله انتظاری که پلیس از مردم شریف، آگاه و باغیرت تبریز دارد مانند سالهای گذشته نهایت همکاری و همراهی با پلیس را داشته و از سرپرست خانواده‌ها انتظار داریم هرکسی خانواده خودش را در کنترل داشته باشد و چهارشنبه آخرسال خانواده محور باشد.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه نگذاریم چهارشنبه سوری تبدیل به چهارشنبه سوزی شود، تاکید کرد: نگذاریم که خاطره بدی از چهارشنبه آخر سال باقی بماند و آتش و ترقه سبب آسیب به فرد شده و یک لحظه شادی موجب پشیمانی برای یک عمر شود.

وی با اشاره به بازی امروز تیم تراکتورسازی در جام باشگاه‌های آسیا نیز خاطرنشان ساخت: از هواداران پرآوازه تیم تراکتورسازی انتظار داریم که همانطور که شهر تبریز شهر اولین‌هاست نمونه و الگویی برای سایر تیم‌ها وشهرها باشند و تیم خودشان را تشویق کنند و اتفاقی نیفتد که فرهنگ شهرمان زیر سوال برود و یا عده‌ای از آن سوءاستفاده کنند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: از هواداران تراکتورسازی می‌خواهیم که نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند، زیرا پلیس از ورود مواد محترقه به ورزشگاه ممانعت کرده و اگر فرد یا افرادی در سبب ایجاد اختلال در نظم باشند تحویل مراجع قانونی خواهند شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *