انتقاد نائب رئیس مجلس از استیضاح وزیر راه/ پزشکیان: مشکلات کشور بااستیضاح حل نمی شود

به گزارش میانا به نقل از تبریز بیدار، مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره استیضاح وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی دولت دوازدهم در هفته جاری گفت: معتقدم مشکلات باید ریشه ای حل شود و با استیضاح مشکلات رفع نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما در طول این مدت تنها مدیران را تغییر داده ایم، در حالی که نه تنها مشکلات حل نشده بلکه عمیق تر هم شده است و علتش این است که به جای حل ریشه ای مشکلات، به تغییر مدیران بسنده می کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حال آنکه برای جلوگیری از وقوع مجدد مشکلات باید علل ریشه‌ای آن را شناسایی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام نماییم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه کارنامه اقتصادی دولت تدبیر و امید در سال جاری را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه به متفاوت بودن متغیرها و اختیارات، نمی توانم نمره مشخصی بدهم.

پزشکیان در پایان به ارزیابی عملکرد اقتصادی دولت روحانی در آذربایجان شرقی پرداخت و افزود: ما سعی کرده ایم سهم استان را از فعالیت های اقتصادی دولت بگیریم اما کم و کاستی ها به حدی است که به این سادگی این مشکلات به اتمام نمی رسند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *