ویژه برنامه جشن میلاد کوثر در شهرستان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، سخنران این مراسم علت خلقت را اهل بیت(ع) و علل العلل آن را حضرت زهرا(س) عنوان کرد و گفت: الگوی تمام بشریت، آرامش دنیا و آخرت، آسایش و سعادت دو گیتی، فاطمه(س)، راه و مکتب اوست.

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اذعان بر اینکه قدر و منزلت آنحضرت فقط در قیامت و در عرصات محشر معلوم خواهد شد، زندگی، عفّت، حجاب، تربیت و ولایتمداری را از جمله شاخصه های وی دانست و افزود: باید سبک زندگی و تربیت فاطمی را منشور زندگی خود قرار دهیم تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم چرا که حضرت زهرا(س)، عَلَم و علت آفرینش است.

 

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد به نقش آفرینی زنان در نظام جمهوری اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه اشاره کرده و اظهار کرد: هیچ دینی به اندازه اسلام به جایگاه و منزلت زن توجه و ارزش قائل نشده است. در دین اسلام زنان مایه آرامش و آسایش خانواده ها تلقی شده اند و احترام به مادران و تکریم آنان، موجب بهره مندی از نعمتهای بهشتی می باشد.

 

 

 

   آیین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با حضور صدها نفری زنان و دختران بسیجی در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه برگزار شد و اجرای نمایش، پیاده روی قبل از مراسم و برنامه های متنوع دیگر از شاخص ترین برنامه های این همایش بود.

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *