۴.۵ میلیون مواد محترقه در آذربایجان شرقی کشف شد

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، محسن حسن خانی اظهار داشت: کشف ۴٫۵ میلیون مواد محترقه  با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته مساوی شده است و در کنار فعالیت‌های پیشگیرانه پلیس در خصوص کشف و جمع آوری مواد محترقه خانواده‌ها نیز باید جوانان خود را کنترل کنند.

وی افزود:حضور پرسنل پلیس در بازار و محل استقرار، حضور نیروهای پلیس غیر محسوس و لباس شخصی و ماشین شخصی  موجب پیشگیری از توزیع مواد محترقه در سطح استان می‌شود و پلیس تمام امکانات   خود را در این راستا به کار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های قضایی خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با مواد محترقه خودروهایی که مواد محترقه حمل می‌کنند خودرو آنهاتوقیف شده و راننده به دستگاه‌های قضایی معرفی می‌شود و تا پایان تعطیلات در اختیار  دستگاه قضا خواهند بود. همچنین اماکنی که مواد محترقه توزیع کنند پلمپ خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز طرح‌های نوروزی پلیس آذربایجان شرقی افزود: طرح نوروزی پلیس امسال با شعار محوری “آرامش بهاری با نظم و امنیت” از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

حسن خانی ادامه داد: در جهت رفاه حال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ستادها و مقرهای انتظامی در سراسر استان ایجاد شده‌اند تا اگر گردشگران به خدمات پلیس نیاز داشتند امنیت گردشگران تأمین شود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه پیشگیری از تصادفات و پیشگیری از سرقت و جرائم را دو الویت مهم نیروی انتظامی اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا و همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال افراد معتاد سابقه دار جمع آوری می‌شود  و از دستگاه‌های قضایی درخواست شده است به سارقین سابقه دار مرخصی داده نشود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: ۷۰درصد سارقان معتاد هستند  و  امسال ۵هزار و ۵۰۰ سارق در سطح استان آذربایجان شرقی دستگیر شده‌اند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *