معرفی بهترین اجراهای مونولوگ و استندآپ کمدی اولین جشنواره تئاتر افلاکیان میانه

به  گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، با معرفی نفرات برگزیده  اولین جشنواره تئاتر افلاکیان میانه در دو بخش مونولوگ و استندآپ کمدی به به کار خود پایان داد.

فرمانده سپاه میانه با اشاره به حفظ حرمت سن تئاتر توسط هنرمندان این عرصه، افزود: شهدایی همچون غریب علی کریمی از همینه عرصه بال پرواز گشوده و درجه رفیع شهادت نائل امدند.

سرهنگ پاسدار غیابی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم اختتامیه این جشنواره چند شخصیتی بودن را یکی از آفات های مهم جامعه امروز عنوان و خاطرنشان کرد: بدون شک موفقیت در زندگی هر شخص با شخصیتی که بتواند به مثبت بودن و با ایمان بودن را به اجرا بگذار حاصل خواهد شد.

 

 

در بیانیه هیات داوران اولین جشنواره مونولوگ و استندآپ کمدی افلاکیان میانه آمده است:

هیئت داوران جشنواره اول، ضمن ارج نهادن به تلاش بی شائبه و خیرخواهانه مسئولین برگزاری این جشنواره که قطعاً به رشد، شکوفایی و فراگیر شدن بیش از پیش هنر نمایش شهرستان خواهد انجامید و همچنین با تقدیر از حضور پر عشق و علاقه ی جوانان هنردوست شهرستان، پس از تماشای آثار نمایشی و با در نظر گرفتن مشکلات و نبود سالن تمرین و زمان اندک هنرمندان برای آماده سازی آثار خود، که قطعا گروه ها را از حصول به اجرای دلخواه خود باز میداشت، بدینوسیله وظیفه‌ی خود می‌داند که مراتب امتنان و قدردانی خود از برگزاری چنین جشنوار‌ها را اعلام داشته و ذکر چند مورد را خالی از لطف نمی داند.

هیات داوران جشنواره اول معتقد است، برگزاری جشنواره تئاتر افلاکیان موجب پوست انداختن این هنر در شهرستان میانه خواهد شد. پس بجاست که هنرمندان و دست اندرکاران دوشا دوش هم برای اعتلای آن قدم بردارند.

  1. هنرمندان عرصه نمایش توجه داشته باشند که تئاتر، فقط جشنواره نیست. تئاتر؛ صحنه اندوختن است. صحنه ای برای رفاقت، رقابت و تمرین در کنار هم بودن و با هم کار کردن. پس در کنار هم بودن در عین متفاوت فکر کردن را ارج نهیم.

  1. هیئت داوران امیدوار است، اجرای تئاتر در این شهرستان تنها به زمان برگزاری جشنواره ها ختم نشده و گروهها با مطالعه و یاری گرفتن از تجارب اساتید فن، اجراهایی به مراتب پخته تری را در طول سال به روی صحنه ببرند و شور و شوق ایام جشنواره را در سایر روزهای سال به جامعه تزریق کنند.

  1. بی شک یکی از ملزومات اساسی یک اجرای خوب نمایشی بدون تردید وجود سالنی مجهز و استاندارد است. هیات داوران ضمن ابراز امیدواری جهت ارتقاء سطح کیفی جشنواره تئاتر افلاکیان، امیدوار است در سالهای آتی این جشنواره به صورت صحنه ای برگزار شود که این امر بدون وجود سالن مناسب تمرین و اجرا امکان پذیر نیست. لذا انتظار هنرمندان از متولیان امورفرهنگی و هنری شهرستان، همدلی و تعامل به جای تقابل در برگزاری جشنواره ها است.

نتایج اولین جشنواره تئاتر افلاکیان میانه بدین شرح است:

در بخش مونولوگ مقدماتی:

هیات داوران در این بخش ۳ تندیس و یک دیپلم افتخار در نظر گرفته است.

سارا حسین جانی -دیپلم افتختار بعترین مونولوگ

ساغر موسوی – تندیس اول بهترین مونولوگ

مریم عبدالهی- تندیس دوم بهترین مونولوگ

کیمیا ولی زاده – تندیس سوم بهترین مونولوگ

در بخش استندآپ کمدی:

علی صادقی- تندیس  اول بهترین استندآپ کمدی

محمد تقی نجفی- تندیس  دوم بهترین استندآپ کمدی

در بخش مونولوگ پیشرفته:

فاطمه وحید نیا- اولین دیپلم افتخار بهترین مونولوگ

احمد سلیمانی – دومین دیپلم افتخار بهترین مونولوگ

فرهنگ گروسی- تندیس اول بهترین مونولوگ

شیرین رمضانی- تندیس دوم بهترین مونولوگ

انیس عبدی- تندیس سوم بهترین مونولوگ

سالار مرضه ای- تندیس چهارم  بهترین مونولوگ

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *