راهیان نور، آشنایی با فرهنگ جهاد شهادت است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،حجت الاسلام حسن امیر نژاد در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: اگر انسان زمان خود را نشناسد، جبهه گیری هایی در آحاد بشر به وجود می آید و نمی تواند آنها را شناخته و لمس کند و حتی نمی تواند جایگاه و منزلت خود را پیدا کند و از اهدافش دور خواهد شد.

 

 

وی افزود: چنین شخصی عاجز از اینکه در چه زمانی سخن بگوید، چگونه با دیگران ارتباط برقرار کند، به کجا برود و با چه کسانی رفت و آمد کند و در آخر وظیفه شناس نخواهد بود.

 

امیرنژاد ادامه داد: جامعه همانند کارخانه ای است که در آن ۲۰۰ نفر کار می کنند ولی در بین آنها، یک نفر مرتکب اشتباه شده و تن به کار نمی دهد. آنجاست که همه عوامل آن کارخانه آسیب  خواهند دید.

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای همه الگو هست خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)، برای تمام بشریت الگو است و ما باید بدانیم که ایشان در زمان خود چگونه بر وظیفه خود عمل کرده و ما هم باید به آن واقف باشیم که وظیفه اصلی ما در این جامعه چیست؟

 

 

 

وی تاکید کرد: وظیفه ما، دفاع از انقلاب و ارزش های انقلاب، ولایت و پشتیبان از ولایت، دفاع از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

 

 

امیرنژاد بیان کرد: دشمن قسم خورده ما تمام تلاش خود را برای ازبین بردن این انقلاب، پیشرفت های چشمگیر آن، خارج کردن جوانان از راه شهدا، ولایت و امام می کند.

 

 

 

اوکاروان راهیان نور را یک سفر معنوی توصیف کرد و گفت: راهیان نور یکی از کارهای باارزش و آشنایی با فرهنگ جهاد شهادت است. و این حرکت فرهنگی و معنوی، تجدید میثاق با آرمان های شهدا، آشنایی با ایثارگری های مردان بی ادعاست.

 

 

 

این مسئول عنوان کرد: شما عزیزان آنجا خواهید دید که شهیدان انقلاب، چه مظلومانه، ولی با اقتدار به شهادت رسیده اند. آنها با بصیرت کامل و با روحیه ایثار و فداکاری رفتند.

 

 

 

امیرنژاد اضافه کرد: راهیان نور ثابت می کند که ما راه و یاد شهدا را هیچ وقت فراموش نکنیم و در کنار آنها بمانیم. چون با آنها زنده ایم و راه آنها راه ولایت و خداست.

 

 

 

تعداد ۴۴ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در قالب راهیان نور و با رد شدن از قرآن مجید به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

 

 

 

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، از سوی دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه،  با حضور مقامات لشکری و کشوری، جمعی از مسئولان ادارات، فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان، اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *