مراسم اعتکاف در مساجد آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی در جمع مدیران و روسای ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن بیان اینکه این جلسه جهت برنامه‌ریزی برای مراسم اعتکاف سال جدید و بررسی شاخص‌های ابلاغی اجرا شده در سال ۹۶ و بررسی شاخص‌های فرهنگی و قرآنی سال۹۷تشکیل شده، از تلاش و همت مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان بابت برگزاری مراسم‌های دینی و ملی تقدیر کرد.

وی افزود: مراسم اعتکاف سال ۹۶ خوشبختانه با رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۵ برگزار شد و امیدواریم مراسم امسال نیز که در ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین برگزار خواهد شد، شاهد حضور و استقبال مردم عزیز استان باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با خاطرنشان کردن برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در سال ۹۵،  افزایش روحانیان مستقر از ۵۱ نفر در سطح استان به ۱۱۴ روحانی مستقر را از مهم‌ترین اقدامات تبلیغات اسلامی در سطح شهرهای کوچک و روستاها برشمرد.

وی ادامه داد: هر چند کمبود امکانات و بودجه‌های فرهنگی باعث رنجش خاطر دستگاه‌های فرهنگی در سال‌های اخیر شده اما خوشحالیم که با حمایت مردم توانستیم برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی ماه رمضان، محرم و صفر، ایام فاطمیه ،دهه فجر و غیره را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

حسینی در ادامه از پیگیری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برای افزایش و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سال۱۳۹۷ سخن به میان آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از حمایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه در استان حجت‌الاسلام والمسلمین  آل‌هاشم قدردانی کرده و از غنی شدن محتوایی برای ارتقاء ارزش‌های معنوی و اخلاقی و اجتماعی اعتکاف با حضور شخصیت‌ها و سخنرانان کشوری به ویژه حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز خبر داد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *