اولین یادواره شهیده فاطمه داوودی در شهرستان میانه برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، به همت حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع)، اولین یادواره شهیده فاطمه داوودی در مدرسه راهنمایی شاهد پویندگان برگزار شد.

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در بین دانش آموزان بسیجی با تشریح علل قیام امام حسین(ع)، آزادگی، آزادگی و عدم قبول سلطه از جانب اجانب و استکبار، ایثار، تکریم انسان، جهاد با نفس و عزّت را مهمترین پیامهای قیام عاشورا برشمرد.

    حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تشریح مفهوم عزّت، گفت: خدا عزیز است، پیامبرش عزیز است   و هرکس که به خدا و پیامبر(ص) ایمان آورده باشد، دارای عزّتند. مؤمنان برازنده عزّت و عظمت الهی هستند و در بین مؤمنان، مصداق بارز صاحبان عزّت، شهدا هستند که از مرحله شعار خارج شده و عملا به خدا و رسولش ایمان آورده اند و روزی در مقابل این شهدا قرار خواهیم گرفت و باید پاسخگوی زحمات آنان باشیم.

   وی حق مداری و ولایت مداری را از عوامل عزّت آفرین دانست و امنیت کنونی کشور را

به برکت خون شهدا و ولی فقیه دانست و گفت: امروز هر فرد ایرانی به ایرانی بودن خود می بالد چون عظمت ایران در دنیا سایه افکنده است و این به برکت خون شهدا، ولی فقیه و خدامحوری  ملت است و ما مدیون شهدا و خانواده های آنها هستیم.

   امیرنژاد در ادامه با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: ابهت و عظمت رهبر در نامه ایشان در فضای مجازی قلب استکبار را به لرزه افکنده است و این نشأت گرفته از عظمت خون شهداست چرا که در جهان، تنها حکومت دارای حاکمیت الهی و اسلامی با زمامداری رهبری عادل تنها در کشور ایران است، حاکم ما ملت را عزیز و خود را خادم ملت می داند و این یک ارزش است ولی حکومت های دیگر جهان برعکس.

   وی با بیان اینکه انقلاب، ارزش و عظمت ویژه ای را به بانوان داده و آنان را تکریم کرده است تصریح کرد دشمنان چشم تحمل قداست و پاکی اسلام را ندارند و از خواهران بسیجی خواست تا شهدا را فراموش نکرده و همیشه با آنها باشند و به  وصیت آنان عمل کرده خوب درس بخوانند و اهل تحقیق و پژوهش باشند، در حفظ حجاب و عفاف کوشا بوده و نسبت به والدین خود مهربان و در مسیر ولایت و اسلام ثابت قدم باشند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *