کمپین پهلوانان از تبریز آغاز می شود

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، با حضور کشتی‌گیران مطرح خارجی و داخلی از امروز و به مدت ۲ روز، در ورزشگاه شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار می‌شود.

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از هموطنان عزیز استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کند تا با حضور در سالن رقابت ها حامی ملیپوشان کشورمان باشند.

همزمان با این رویداد بین‌المللی، جامعه کشتی کشور همراه و همگام با ملی‌پوشان کشتی، با راه‌اندازی کمپین فصل پهلوانی از تمام هموطنان دعوت می‌کنند تا با کمک‌های نقدی خود از طریق باشگاه هواداران کشتی ملی (سامانه ۳۰۴۸) به یاری سرمازدگان زلزله کرمانشاه بشتابند.

علاقه‌مندان به مشارکت در این امر پسندیده میتوانند فیلم دعوت این کمپین را علاوه بر کانال تلگرام فدراسیون: https://t.me/iranwrestlingfederation/14025، در صفحات اینستاگرام ملی‌پوشان و یا با جستجوی فصل_پهلوانی مشاهده کنند.

گفتنی است در کمپین فصل پهلوانی، ملی‌پوشان به جمع‌آوری حمایت‌ها و کمک‌های مالی مردمی برای سرمازدگان زلزله کرمانشاه می‌پردازند تا بارِدیگر همدلی و انسان‌دوستی ایرانیان برای همگان هویدا شود. باتوجه به این نکته غم انگیز که در روزهای گذشته شاهد از دست دادن چند کودک کرمانشاهی به علت سرما و نرسیدن امکانات کافی بوده‌ایم، کشتی‌گیران و فدراسیون کشتی به این امر واقفند که در شرایط سخت و مشقت‌بار زمستان کرمانشاه باید به یاری زلزله‌زدگان و به‌ویژه کودکان شتافت.

مردم عزیز ایران می‌توانند از طریق پیامک و با ارسال عدد ۱۲ به شماره ۳۰۴۸ در این عمل خیرخواهانه مشارکت کنند. فدراسیون کشتی این کمک‌ها را از طریق قهرمانان کشتی کشور، به عنوان سفیران پهلوانی، در اختیار هموطنان عزیز کرمانشاهی قرار داده و گزارش کامل، شفاف و دقیقی از میزان مشارکت مردمی، مبالغ جمعآوری شده و نحوه اهدا و کارسازی آن را در رسانههای رسمی و نیز سامانه اطلاع رسانی فدراسیون منتشر خواهد کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *