موسسه خیریه محسنین شهرستان میانه افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه تشکیل موسسات و سمن ها می تواند نقش موثری در جامعه ایفا کند، مردمی بودن را یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد در کشور خوانده، گفت: بایدزمینه و بستر به طور واقعی برای به دست گرفتن بسیاری از امور توسط مردم فراهم شود.

 

 

 

 

 

حمید شکری در آیین افتتاح موسسه خیریه محسنین شهرستان میانه ضمن تقدیر از انجام چنین حرکت خیرخواهانه و انسان دوستانه، بر فعالیت در مسیر اساسنامه ی قانونی این موسسه تاکید کرده، افزود: حرکت در مسیر قانون موجب می شود تا موسسه روز به روز رشد کرده و بتواند قدم ها و کارهای بزرگی را در ارائه خدمت به اقشار محروم پیش ببرد.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه دقت عمل و حساسیت در انجام امور موجب جلب و جذب بیش از پیش مشارکت های مردمی می گردد، افزود: تخطی از قانون نه تنها سبب وارد شدن ضربه به موسسه می شود بلکه اعتماد مردمی نسبت به دیکر موسسات و انجام کار خیر را نیز خدشه دار می کند.

 

 

 

 

امام جمعه میانه نیز در این مراسم با بیان اینکه متولیان موسسات خیریه همواره باید روحیه و انگیزه الهی خدمت به فقرا را حفظ و تقویت کنند، گفت: گذر زمان نباید موجب کاسته شدن انگیزه شده و همواره باید این موسسه با اخلاص و حفظ شان فقرا به ایشان خدمت نماید.

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تاکید بر اینکه در انجام امور خیریه نباید بر ارائه آمار، ارقام و تبلیغات تمرکز کرد، گفت: اگر در انجام کارهای قرهنگی، مذهبی و خیریه، موضوع اراده گزارش و تبلیغات پررنگ شود، برکات و اجر آن کار زایل و رنگ ریا، فخر فروشی و تکبر به خود می گیرد و متولیان این امور باید صرفا خدا را ناظر بر اعمال و خدمات بی منتشان بدانند چراکه ارزش هر کاری به میزان اخلاص آن است.

 

 

 

 

 

وی ایجاد درآمد پایدار را از ویژگی موسسات خیریه موفق در سطح کشورعنوان کرده، گفت: داشتن منابع پایدار و سرمایه های دائمی برای موسسات می تواند باعث ارائه کارهای بزرگی در راستای کاستن مشکلات اقشار محروم جامعه شود پس لازم است خیریه محسنین نیز با بهره گیری از تجارب خیریه های موفق کشور، به دنبال منابع پایدار مالی باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *