اعتراض و تجمع جمعی از کارگران مقابل فرمانداری میانه

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی میانا قرارگرفته، این اجتماع تجمع آمیز مقابل فرمانداری  طی روزهای گذشته به دلیل پرداخت نشدن معوقات قانونی و مزدی برخی کارگران شرکت تراو رس راه‌آهن آغازشده است.

 

 

 

طبق آنچه یکی از کارگران این مجموعه اعلام داشته است، تاکنون حقوق ۳ ماه اخیر و ۱۱ ماه از معوقات بیمه‌ای بین سال‌های ۹۴ تا ۹۶  این کارگران پرداخت‌نشده است.

 

 

 

همچنین طی هفته‌های اخیر کارگران شرکت نسران که در پروژه تقویت‌ و ترمیم پل‌های راه‌آهن محور میانه-مراغه مشغول به کار هستند نیز به دلیل عدم پرداخت حقوق ۵ ماه خود از سوی این شرکت، اعتراض کرده و نسبت به دیرکرد حقوق خویش دست به اعتراض زدند.

 

 

 

پروژه مقاوم‌سازی‌ و ترمیم پل‌های راه‌آهن میانه-مراغه از سال ۹۳ به کارفرمایی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و پیمانکاری شرکت نسران آغازشده که هدف از اجرای این پروژه مقاوم‌سازی لرزه‌ای پل‌های قوسی‌سنگی‌و‌فلزی راه‌آهن محور میانه–مراغه است.

 

 

 

بدون شک کارگران از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تحت رهبری معمار کبیر انقلاب امام راحل در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب راهپیمائی‌ها، اعتصابات کارگری، بستن شیرهای نفت، جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور، توسعه اقتصادی نقش و سهم بسزایی داشته‌اند و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و امروز حق این است که در سرنوشت خویش و اداره امور کشور سهیم باشند و مسئولان با دید تکریم و احترام به آنان نگاه کرده و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *