اجازه مذاکره مجدد با پیمان‌شکنان برجام را نخواهیم داد

 به گزارش پایگاه خبری _تحلیلی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۱ مهرماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع این شهر بابیان اینکه دنیاطلبی همواره ما را از مسیر خارج خواهد کرد، افزود: ما باید از پابرهنگان یمنی درس بگیریم که باوجود فشارهای مختلف باز بر روی اعتقادات دینی خود ایستاده‌اند.

 

 

 

امام‌جمعه میانه بابیان اینکه وزرای دولت نباید در امور سایر نهادهای کشور دخالت کند، اظهار داشت: کسانی که مردم را به عقلانیت دعوت می‌کنند نباید خود قوانین کشور اسلامی را زیر پا بگذارند.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: مدعیان آزادی‌خواه امروز کشور با آیات قرآن، نه امروز و نه درگذشته آشنا نبوده و در تفکرات خود دچار انحراف شده‌اند.

 

 

 

 

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه تضعیف جایگاه علما و حوزه‌های علمیه موجب کاهش تربیت و معنویت و اخلاق به‌ویژه در بین خانواده‌ها خواهد شد.

 

 

 

 

خطیب جمعه میانه، بابیان اینکه برخی‌ها دشمنان خارجی و داخلی موریانه وار در تاروپود انقلاب اسلامی واردشده‌اند، افزود: شناسایی دشمنان و بکار گیری بصیرت در مواجهه با آنان لازمه اصلی حفظ حکومت اسلامی در جهان است.

 

 

 

 

وی به هجمه دشمنان علیه سپاه پاسداران و نهادهای انقلابی و هتک حرمت به مقدسات کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی مسئولین با تغییر مواضع مختلف، دیرهنگام در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب وارد عمل می‌شوند.

 

 

 

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: مذاکره مجدد با پیمان‌شکنان این تفاهم‌نامه جایز نیست و مسئولان و دولتمردان می‌بایست با تکیه‌بر خواست مردم اقتدار کشور و جایگاه نیروهای انقلابی را حفظ کنند.

 

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *