مدرسه دو کلاسه روستای سرخه مهری شهرستان صحنه افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از دانا ؛ به همت دو خیر مدرسه ساز، مدرسه دوکلاسه روستای سرخه مهری با حضور رئیس جهاد مقدس مدرسه سازی استان حاج آقا افتخاری ،مهندسان ناظر اداره کل نوسازی کرمانشاه ، جمعی از خیرین مدرسه ساز ، مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان، شورای اسلامی شهر صحنه، دانش آموزان و اهالی این روستا افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز به نام های پری صادقی و عفت ارزانی که با اهداء پاداش پایان خدمت خود به ساخت این مدرسه پرداخته اند عنوان کرد : خیرین مدرسه ساز پیشگامان بی ادعای عرصه ی تعلیم و تربیت هستند که آینده ایران اسلامی را می سازند.

وی در ادامه بخشندگی و کرامت را از ویژگی های بارز مردم ایران عنوان کرد و گفت: مدرسه سازی توفیق بزرگی است که خداوند آن را نصیب خیران بزرگوار مدرسه ساز نموده است.

حسن رحیمی افزود: احداث فضاهای آموزشی به بستر سازی، رشد و تعالی فرهنگ غنی ایران اسلامی کمک شایانی می کند که در این راستا مدرسه سازی از مهم ترین امور جاری شهرستان و کشور محسوب می شود.
این مسئول در پایان گفت: خیرین در جهادی متفاوت ‌ایمان‌، اراده و اعتقاد خود را در پاسداری از سنگر علم و جهاد مقدس در این زمینه به نمایش گذاشته و در این عرصه خوش درخشیدند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *