برکت خون شهدا باعث می شود تا دیپلمات های ما در قضیه برجام براحتی مواضع نظام را بگویند

به گزارش میانا به نقل از  ائل، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا با بیان اینکه اقتدار  و عظمت کشور به برکت خون شهدا است؛ گفت: در مسایلی همچون برجام وقتی دیپلمات های ما در قالب اعضای گروه مذاکره کننده هسته ای در مجامع بین المللی مواضع نظام را مطرح کردند یا رئیس جمهور وقتی در مجمع عمومی سازمان ملل، به راحتی صحبت می کند؛ اینها همگی به برکت خون شهدا است.

وی تاکید کرد: مسئولین  نباید شهدا را فراموش کنند و بدانند که اگر امروز در جایگاه های مختلف نشسته اند؛ همگی در نتیجه رشادت های شهدا است.

امام جمعه تبریز با اذعان به اینکه  انقلاب اسلامی ما صادر شدنی است نه صادر کردنی؛ تصریح کرد: حرکت های اسلامی در کشورهای مختلف در سایه صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت مردم یمن، سوریه و عراق برابر جنایتکاران اعم از آل سعود وهابی، داعش و آمریکا  در سایه درسی است که کشورهای مسلمان از  شهدای ما گرفته اند.

نماینده ولی فقیه تاکید کرد: اگر جوانان غیرتمند حزب الله لبنان با ۴۰۰۰ نفر در جنگ ۳۳ روزه ایستادگی کرده و هیمنه  ۶۰ ساله اسرائیل را شکستند؛ در نتیجه  درسی است که از جوانان و شهدای ما گرفته اند.

وی ضمن بیان اینکه عزت ما همگی به برکت خون شهداست؛ افزود: اگر می خواهیم خون شهدا هدر نرود؛ باید به توصیه های امام راحل(ره)عمل کنیم و وصیت نامه ایشان را مرور کنیم

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: وظیفه دیگر همگی در برابر خون شهدا این است که به فرمایشات رهبر انقلاب را سخنرانی تلقی نکنیم و از صحبت های ایشان بعنوان دستورالعمل  و تکلیف اطاعت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ادعای خط امامی بودن در عمل به فرمایشات رهبری محقق می شود و رمز موفقیت کشور توجه به توصیه های امام و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اهمیت وحدت در برابر دشمن، بیان داشت: وحدت و همدلی است که می تواند ما را در برابر دشمن حفظ کند و باید روز به روز این وحدت را گسترش دهیم.

وی ضمن تاکید بر تجلیل از خانواده شهدا، گفت: تجلیل از پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا  همان ترویج فرهنگ شهادت و دفاع مقدس است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *