سند ۲۰۳۰ یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است/ اجازه اجرای این سند را به دولتمردان نخواهیم داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز ۲۷ اسفند ماه بر لزوم توجه ویژه کمک به نیازمندان در آستانه سال نو از سوی آحاد مردم بویژه دولتمردان تاکید کرد.

امام جمعه میانه با اشاره به تکریم مقام زن در جامعه در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از زحمات آنان نسبت به پرورش و تربیت فرزندان تاکید کرد و اظهار داشت: در هیچ یک از ادیان جهان به اندازه دین اسلام به مقام زن توجه نشده است.

وی با اشاره به فرمایشات بنیان گذار انقلاب اسلامی در راستای حفظ ایمان در مسایل سیاسی کشور و فاصله گرفتن از تخریب و آلوده کردن فضا به نفع دشمن در آستانه انتخابات سال آتی تاکید و افزود: دین اسلام نعمت بزرگ برای جامعه بشمار می رود که می بایست تمامی تلاشمان را در راستای عمل به فرامین الهی و حرکت در مسیر آن بکار ببریم.

خطیب جمعه میانه ریشه بسیاری از آسیب های کشور را در عدم اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: اقتصاد مردم محور و توجه و حمایت ویژه از تولید داخلی و جلوگیری از  واردات بی رویه باید در اولویت برنامه های مسئولین نظام قرار گیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه فکر مسئولین در طی سالیان گذشته به برجام معطوف و اقتصاد مقاومتی در حاشیه امور قرار گرفته است.

محمدی، افزود: واردات بی رویه کالا و قاچاق و عدم نظارت بر خرید و فروش اجناس از جمله مواردی است که می توان در جامعه مشاهده کرد که مردم از عملکرد دولت در این حوزه ناراضی هستند.

امام جمعه میانه با بیان اینکه، امید بستن و کوتاه آمدن در مقابل سیاست های دوگانه آمریکا راه نجات کشور نخواهد بود، خاطرنشان کرد: حضور بی نظیر مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی و دست یابی به بروز ترین سامانه های دفاعی و موشکی و افزایش توان نظامی و برقراری امنیت را پشتوانه اصلی نظام و انقلاب و خار چشم دشمنان عنوان کرد.

خطیب جمعه میانه با اشاره به رونمایی سند بین‌المللی آموزش ۲۰۳۰ طی هفته‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: این سند در ظاهر قضیه دارای نکات مثبتی است اما این سند حاوی مطالبی است که با منافع ما در تضاد است.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ دولتمردان به منظور کار فرهنگی در نظام آموزشی کشور در واقع ریل تفکرات لیبرالی در مقابل تفکر انقلابی و شیعه است که رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش باید در این خصوص جوابگو باشند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه پذیرش سند ۲۰۳۰ یونسکو، تهدیدی ویرانگر برای آینده‌ی تربیتی دانش آموزان است، افزود: این سند که بی سر و صدا در فاز عملیاتی قرار می گیرد باید زیر ذربین نمایندگان مجلس و در شورای انقلاب فرهنگی طرح و به تصویب برسد .

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *