مهدی انصاری برترین شناگر لیگ شنا در ۱۳۹۵ برگزیده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در مراسم اختتامه چهاردهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه های کشور از شناگران و مربیان برتر این دوره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ شنای قهرمانی باشگاه های کشور عصر دوشنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۵ با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

 

 

در پایان این دوره از مسابقات سرزمین موج های آبی مشهد با ۴۲۵۴امتیاز قهرمان رقابت‌ها شد. پس از این تیم، نفت تهران با ۳۸۹۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مقاومت با ۳۶۵۷ امتیاز به مقام سوم رسید.

 

 

در جریان مراسم اختتامیه، مهدی انصاری شناگر ملی پوش سرزمین موج های آبی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی میانه، به عنوان شناگر برتر معرفی شد.

 

 

از خشایار حضرتی هم به عنوان مربی شناگر برتر توسط تیم اجرایی مسابقات تقدیر شد.

 

 

در ادامه مراسم از احمدرضا جلالی شناگر ملی پوش تیم مقاومت که از دنیای شنا خداحافظی کرد تقدیر و قدردانی به عمل آمد. همچنین سینا غلامپور شناگر تیم موج های آبی مشهد بعنوان پدیده شنای سال ۱۳۹۵ معرفی شد و از سعادتی مربی علامپور نیز تقدیر شد.

 

 

مهدی انصاری، رکورددار شنای پروانه در ماده ۱۰۰ متر در ۱۷ سالگی با ثبت زمان ۵۵:۴۸، کسب مدال نقره رقابت های بین المللی دبی در ماده ۵۰ متر آزاد، کسب مدال طلا رقابت های بین المللی دبی در ماده ۵۰ متر پروانه و … را در کارنامه افتخارات خود دارد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *