در سایه این شهداست که پایه های انقلاب، استوار گشته و مقدمات رشد همه جانبه مردم فراهم شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در ابتدای مراسم نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدا را مایه افتخار، عزت و اقتدار ملت دانسته و گفت: در سایه این شهداست که پایه های انقلاب، استوار گشته و مقدمات رشد همه جانبه مردم فراهم شده است.

 

 

   فردین فرمند با بیان اینکه باید فرهنگمان را اصلاح کنیم تا قدردان شهدا باشیم، اظهار کرد: بچه های ما به جای اینکه با فرهنگ “بابا آب داد” آشنا شوند باید با فرهنگ “بابا خون داد” آشنا شوند تا از هدررفت این خون ها مانع شوند.

 

 

   فرمند با تاکید بر اینکه نمایندگان و مسئولان کشور باید جوابگوی مطالبات مردم باشند تا حافظان خون شهدا باشند، افزود: ما باید عملا وامداری خود به مردم را نشان دهیم و مردم نیز با خارج کردن کالاهای خارجی از اقتصاد خانواده خود، راه اقتصاد مقاومتی را پیش گرفته و زمینه اشتغال فرزندانشان و پیشرفت اقتصاد کشورشان را فراهم کنند.

 

 

یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت در این یادواره با اشاره به حماسه آفرینی های مدافعان حرم در دفاع از خاک سوریه و حریم ولایت، آزاد سازی حلب از دست گروه ها و گروهک های ترویستی را مانند آزاد سازی خرمشهر توصیف کرد و گفت: بچه های مدافع حرم معتقدند آزاد سازی حلب، مزه و بوی آزاد سازی خرمشهر را می دهد.

 

 

   سردار عبدالفتاح اهوازیان شهدا را از نعم خاص خداوند بر جامعه بشری عنوان کرد و گفت: به مصداق آیات قرآن، ذکر این نعمت ها و شکرگذاری آن، وظیفه آحاد ملت است و این شکرگذاری، آدابش کسب بصیرت است.

 

 

    وی تصریح کرد: بصیرت یعنی درک حقیقت و با ولایت بودن همانگونه که شهدا بودند و نه از ولایت عقب می افتادند و نه پیشی می گرفتند.

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *