وقتی اداره آب و فاضلاب شهر میانه، وقت پیدا نمی کند + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، پروژه  آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرک اندیشه میانه از سال 1390 با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال آغاز و بنا به گفته پورجب  مدیر عامل آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار است تا سال 1395 به پایان برسد . 

فرای مد نظر قرار دادن مشکلات زیر ساختی و رعایت نکردن اصول شهرک سازی و نادیده گرفتن آینده گسترش بافت شهری ، پروژه فاضلاب شهرک اندیشه شهر میانه نیز در این سالها بصورت  که فاز به فاز در نقاط مختلف در حال اجراست و اجرای اخیر این طرح که با عدم مدیریت صحیح در مبحث زمانی و فرا رسیدن فصل سرما و آغاز بارش رحمت الهی،  مشکلات عدیده‌ای را برای مردم این شهرک ایجاد کرده است.


حفاری های انجام گرفته در خیابان های اصلی و فرعی باعث شده است آب و لجن وارد خیابان‌ها و کوچه‌ها شده و زندگی و تردد مردم را با مشکل  مواجه کند . متاسفانه در حال حاضر وسایط نقیله نیز بدون مشاهده هیچ گونه علائم رانندگی از طرف دیگر خیابان استفاده می کنند که احتمال بروز تصادفات را بالا برده است و در این میان هیچ نظارت جدی و اصولی  در اجرای این پروژه نمی‌بینیم.

گفتنی است در این شهرک قریب به 10 هزار نفر به سر می برند که یکی از مشکلات اساسی آنها مساله فاضلاب شهرک می باشد که با اجرای درست و در زمان مناسب این طرح شاهد رفع مشکل اساسی ساکنین شهرک اندیشه خواهیم بود.

 

IMG_0577

IMG_0579

IMG_0582

IMG_0584

IMG_0596

IMG_0597

IMG_0600

IMG_0616

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *