شادی کردن در ورزشگاه تایلند آزاد شد

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، اتحادیه فوتبال تایلند با انتشار اطلاعیه ای با تغییر موضع قبلی خود، اعلام کرد شادی هواداران تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار مقابل استرالیا ،از سری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، منعی ندارد.

پس از مرگ پادشاه ۸۸ ساله تایلند، بومیبلوا آدولیادی، اتحادیه فوتبال این کشور تلاش کرد  بازی  روز۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) تیم ملی تایلند  مقابل استرالیا را لغو یا حتی‌المقدور خارج از تایلند برگزار کند.

اما دو هفته قبل فدراسیون فوتبال تایلند اعلام کرده است که تیم ملی این کشور طبق برنامه از پیش تعیین شده در ورزشگاه راجامانگالای بانکوک برابر استرالیا به میدان خواهد رفت اما

هواداران نه تنها نباید هیچ‌گونه حرکتی که نشانگر شادی و خوشحالی است انجام ندهند و  با لباس‌هایی به رنگ‌های مشکلی، خاکستری یا سفید به ورزشگاه بروند. ضمن اینکه ورود هرگونه بنر، پرچم، طبل، شیپور، سوت و چوب‌های مخصوص خوشحالی تایلندی‌ها به ورزشگاه ممنوع شد.

فدراسیون فوتبال استرلیا هم از بازیکنان و هم از هواداران این کشور خواسته بود عزادار بودن کشور میزبان را مدنظر داشته باشند و حرکتی انجام ندهند که احساسات تایلندی‌ها جریحه‌دار شود.

اما اکنون فدراسیون فوتبال استرالیا با اشاره به بیانیه مشترک اتحادیه فوتبال تایلند و کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام کرده است که این محدودیت ها لغو شده است.

در این بیانیه آمده است همه هوادارانی که برای تماشای مسابقه فوق به ورزشگاه می آیند می توانند پوشش مناسب و موقر خود را داشته باشند،از تجهیزات شادی آفرین استفاده کنند، نمادها و بنر به ورزشگاه ببرند،سرودهای شاد بخوانند و در داخل و خارج ورزشگاه شادی کنند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *