تریبون فرمانداری میانه در اختیار مدیر استانی خبرگزاری ایرنا !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، جلسه شورای اداری شهرستان میانه صبح امروز با حضور حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و محمد علی مددی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای ادارات شهرستان تشکیل جلسه داد.

 این جلسه با حضور ضیایی مدیر اقامه نماز و عزیزی راد مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در استان آذربایجان شرقی به عنوان میهمان و سخنران همراه بود.

عزیزی راد مدیر خبرگزاری ایرنا در استان آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به سابقه و روند فعالیتی این خبرگزاری در حمایت از عملکرد دولت و انعکاس اخبار آن در سطح جامعه، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با ارتباط بیشتر با رسانه ها بایستی در جهت انعکاس عملکرد خود به مردم گام بردارند.

مدیر خبرگزاری ایرنا در استان گفت: دولت در حال حاضر از نظر رسانه ای مظلوم واقع شده است.

شکری معاون استاندار و فرماندار میانه نیز در ادامه از فعالیت و عملکرد این خبرگزاری در جمع مدیران دستگاه های اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

این اقدام فرمانداری میانه در حالی که هیچ یک از رسانه های بومی و خبرگزاری دیگر در طی سالیان گذشته در چنین جلساتی اقدام به ارائه تعریف و تمجید از رسانه های متبوع خود را ننموده اند، به نوعی جنبه تبلیغاتی داشته و افکار عمومی جامعه و بخصوص اهالی قلم و رسانه معتقد است که در آستانه انتخابات مجلس و شرایط حساس کشور نباید هیچ تریبون دولتی در اختیار رسانه های خاص و هم سو قرار داده شود.

این مسئولان و دولتی‌هایی که همیشه اعلام می‌کنند استفاده از اموال بیت‌المال مسلمین برای معرفی چهره‌ها ممنوع بوده و کارمندان دولت حق تبلیغات و جبهه‌گیری علیه کسی را ندارند؛ خود این روزها به جای آن که الگوی مناسبی برای مردم باشند با چنین اقداماتی و با هزینه‌های به فکر اشاعه خود یا اطرافیان‌شان هستند.

امید می رود هر‌چه به سمت انتخابات پیش می‌رویم از این دست اقدام‌ها کاسته شده و از ورود حزبی دولتمردان به عرصه سایت، استفاده بیت المال و گذاشتن تریبون های دولت در اختیار خواص جامعه جلوگیری شود تا شائبه دخالت دولت در انتخابات از میان برود.

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *