شهردار میانه همچنان زیر تیغ کند شورای شهر/چرا طرح استیضاح مسکوت ماند!

به گزارش سرویس سیاسی – اجتماعی پایگاه اطلاع رسانی میانا، بهمن ماه سال گذشته بود که خبر استیضاح جلیل خرده فروش شهردار میانه  پس از رسانه ای شدن  وارد فاز عملیاتی شد.

خبر ابلاغ جلسه استیضاح از سوی اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر میانه، بدون هیچ درنگی به سرعت تبدیل به تیر یک رسانه ها و نشریات گردید.

به جرات می توان گفت فرا ی بررسی عملکرد شهردار میانه در طول دوران مدیریتی وی، برگزاری چنین جلسه استیضاحی بدون هیچ گونه مقدمه چینی و رعایت ضوابط قانونی در ایام دهه مبارک فجر و پایان سال کاری ۹۳در نوع خود قابل توجه و تعجب آور بود.

اما موضوعی که تا به این حد باعث گردیده تا برخی از اعضای شورای اسلامی شهر میانه بر سر تصمیم خود در برکناری هرچه سریع تر  خرده فروش از سکان داری شهرداری میانه پافشاری کنند، بحثی است که نیازمند شفاف سازی و پاسخ قانع کننده برای دلایل و ادله ای کافی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر می باشد.

شورای اسلامی شهر میانه قبل از مطرح شدن جلسه استیضاح با ارسال نامه ای به شهردار شهر خواستار توضیحاتی در مورد سوالاتی شده بود که برای بار دوم از شهردار پرسیده می شد، ولی از جواب های وی قانع نشدند.

ظاهراً به دلیل  عدم آگاهی از قوانین اولیه شورا و رعایت نشدن برخی مقررات در فرایند استیضاح شهردار، برکناری وی به اوایل سال ۹۴ موکول شد.

براستی در حالی که برخی از اعضای شورای اسلامی همچنان بعد از کان لم یکن شدن جلسه استیضاح خرده فروش  با مد نظر قرار دادن بندهای مقررات و مهلت ۱۰ روز به شهردار، برای ارائه پاسخ برای سوالات قبل از تعطیلات عید نوروز اسرار می ورزیدند، چه شد که به یک باره از این تصمیم خود روی برگردانده و با گذشت ۵ ماه از سال جدید هیچ گونه واکنشی به موارد مطرح شده نشان نمی دهند؟!

آیا سوالات مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر به جواب قانع کننده ای  از سوی شهردار دست یافته است ؟!

هر چند واکاوی نقاط ضعف اعضای شورای شهر نیازمند بحث و بررسی دقیق و موشکافانه است، انتظار می رود اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر میانه که به نام مردم نان ایشان می‌برند، عهد به وفای خویش را از یاد نبرند و در دفاع از حقوق شهروندان و دفاع از وعده های انتخاباتی خود پاسخ سوالات بی جواب خود را به سمع و نظر همشهریان برسانند.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۴ نظر

  1. حیف بهاین شهر که شورا وشهردار خوبی ندارد

  2. متاسفانه در دو سال اخیر هیچ کار عمرانی درخور در میانه شروع نشده است از جمله: احداث پل روگذر و زیرگذر همانند شهرهای بناب و مرند و مراغه و میاندواب همچنین طرح بازگشایی اطراف حرم امامزاده به کلی تعطیل شده. آیا وقت آن نرسیده شهردار استیضاح شود؟ پرا با شعور شهروندان مظلوم بازی می شود؟

  3. میانه ای

    درقبال رسانه ای شدن استیضاح مردم هم حقی دارند که بفهمند  چی به چی هست؟
    انقلاب اسفالت….؟

  4. آقای ح ر شهردار آ… چ  رو بدست آورد که هر چند غیر قانونی بود ولی بالاخره با کمک مدیریت شهرداری میانه اوکی شد و دست برداشتند از استیضاح.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *