شهرداری میانه روی همه را سفید کرد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، هر چند استقبال از مسافرین نوروزی در تعطیلات سال 94 در شهر میانه همانند سایر نقاط کشور دچار ضعف ها و کمبودهایی همراه بود ولی باید گفت در طول این ایام اقداماتی قابل توجهی از سوی شهرداری میانه انجام گرفت و گاهاً در برخی از این برنامه ها جور ادارات دیگر نیز کشیده شد.

ستاد استقبال از مسافرین نوروزی شهرداری میانه با تدارک برنامه های همچون تور رایگان میانه گردی گامی موثر در  معرفی آثار باستانی، جاذبه‌ها و مناطق دیدنی و گردشگری شهرستان میانه به هموطنان عزیزمان برداشت.

می توان به نسبت انتقادات موجود در حوزه شهری عملکرد شهرداری میانه در تهیه و تدوین و چاپ و  نقشه شهرستان‌ با محوریت معرفی آثار باستانی، جاذبه‌ها و مناطق دیدنی و گردشگری و همچنین برگزاری همه روزه جُنگ شادی ویژه کودک و نوجوانان بعد از ایّام فاطمیه، و همچنین عرضه ویژه و بصورت کاملاً سنتی، صنایع دستی، نمونه هایی از اثار هنرمندان بومی، سوغاتی های محلی، در چادر عشایری و پختن نان و آش دوغ محلّی از جمله خدمات مورد رضایت و قابل قبول شهرداری به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای مسافران نوروزی  شهرستان در بهار ۱۳۹۴ بشمار می آید.

هر چند انتظار می رفت تا شهرداری میانه یا مد نظر قرار دادن نواقصات و ایرادات وارده در نجوه اجرای برخی از این خدمات و تکمیل و ساماندهی طرح های در دست اجرا هرچه بهتر وظایف ذاتی خود را به سرانجام برساند، اما باید گفت تداوم و گسترش طرح های نو و ابتکاری در سال جدید امری است که باید در سال های آینده نیز تداوم یابد.

در این میان همچنان که بازگو کردن مشکلات مردم در رسانه و پیگیری آن مورد تاکید پایگاه خبری میانا می باشد، به تصویر کشیدن تلاش مسئولین در راستای توسعه و اعتلای شهرستان میانه نیز جزو وظایف ذاتی آن بوده است که در مطالب بعدی به ابعاد بیشتری از بی توجهی برخی مسئولین در انتقاد های مطرح شده در طول ایام عید پرداخت خواهد شد. 

امیدواریم در سال جدید برخی از دستاوردهای مهم ازجمله ارتقا درجه شهرداری از ۸ به ۹ نیز مورد توجه و پیگیری بیشتر مسئولین قرار گیرد تا شاهد توسعه و آبادانی بیشتر شهر و رسیدگی به وضعیت مناطق محروم شهری باشیم .

 

IMG_4679

IMG_2946

IMG_4579

IMG_3038

IMG_2932

IMG_4289

IMG_3850

6

IMG_4803

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *