متن پیام تسلیت آموزش و پرورش استان و میانه در پی درگذشت ۴ نفر از معلمان خانم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان عصر امروز یکشنبه در اثر تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۵ محور میانه – میاندوآب پنج سرنشین خودروی پژو ( چهار نفر از همکاران زن اداره آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق ) و همچنین راننده نیسان درجا کشته شدند و دیگر همراه راننده نیسان نیز به بیمارستان تبریز اعزام شد.

خانمها خدیجه داوودی، رعنا مرسل لویی، معصومه رستمی و فاطمه فروتن از معلمان اداره آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق ساکن شهرستان میانه بودند در راه بازگشت از مدرسه دچار این حادثه شدند
پاشائی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی با صدور پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت :

بسمه تعالی

ضایعه جانسوز از دست دادن معلمان عزیز میانه­ای، که بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی شتافتند، موجب تأسف و تأثر فراوان جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور به ویژه فرهنگیان شریف استان گردید.

اینجانب بعنوان خادم آموزش و پرورش استان فقدان چهار نفر از همکاران میانه­ای را به خانواده­های آن عزیزان سفر کرده، مجموعه فرهنگیان و دانش­آموزان استان و اهالی محترم شهرستان میانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی آرزومندم.

 بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تاسف و تاثر حادثه غم انگیز درگذشت همکاران بسیار گرامیمان خواهران معصومه رستمی ، رعنا مرسلویی، فاطمه فروتن و خدیجه داوودی موجب تاثر و تالم مجموعه فرهنگیان و دانش-آموزان و بویژه اهالی محترم شهرستان میانه گردید. فقدان این عزیز را به تمام بازماندگان به ویژه خانواده محترمشان، فرهنگیان و دانش آموزان و اهالی ولایتمدار شهرستان میانه تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال صبرجمیل و اجر جزیل برای مصیبت دیدگان وغفران الهی برای آن عزیزان سفرکرده الی الله از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش وپرورش میانه

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *