آشنایی با كتاب “زينبيه و ثارالله، از بودن تا ماندن”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، کتاب "از بودن تا ماندن" اولين كتاب جعفر شیخ الاسلامی نویسنده میانه ای  در حوزه دفاع مقدس است در خصوص زندگي نامه 56 دانش آموز شهيد دختر مدارس زينبيه و ثارالله انتشار یافته است .

جعفر شيخ الاسلامي نویسنده این کتاب ، مدرس دانشگاه در پی پیشنهاد بخش فرهنگي سپاه پاسداران شهرستان ميانه ، نگارش زندگي نامه شهداي دانش آموز مدارس زينبيه و ثارالله كه بهمن سال 65 ، توسط عراق در دبستان و دبيرستان خود بمباران شدند را پذیرفته است.
وی که رتبه اول برگزيده كشوري فرهنگيان اهل قلم بسيجي در سال 89 در رزمه کاری خود دارد، هدف از نگارش اين كتاب را زدودن غبار فراموشي از خاطرات شهدا و بيان جانفشاني آن می داند .
 اين كتاب شامل چند بخش مي شود كه علاوه بر شرح مختصري از زندگينامه شهداي دانش آموز مدارس زينبيه و ثارالله ، پيام هايي از وصيت نامه چند شهيد دفاع مقدس در آن گنجانده شده است. 
 در بخش ديگري از كتاب ، به تبيين مقام شهيد در قرآن و روش هاي اجرايي دشمن براي از بين بردن ارزش ها و راهكارهاي مقابله با آن در قالب 24 بند استخراج شده از قرآن كريم ، پرداخته شده است. 
گفتني است جعفر شيخ الاسلامي متولد سال 1333 است و تا كنون 62 عنوان كتاب در زمينه هاي علمي ، اخلاقي ، معنوي و … از او به چاپ رسيده است كه از جمله مي توان به « گذري در قرآن » ، « بوستان نيايش 1و 2 » ، « با من حرف بزن » ، « مجموعه يك سبد خوبي ، يك سبد اخلاق ، يك سبد پرهيز ، يك سبد پاكي » ، « مجموعه سه جلدي نور زندگي » و … اشاره كرد.

کتاب یاد شده در پنج فصل و 160 صفحه، بهمن ماه سال1390منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *