میوه فروشی سیار یا حراج آبروی شهر میانه +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، به چهره شهر میانه که می‌نگریم خیابان یا میدان، ورودی یا خروجی شهر فرقی نمی‌کند عرضه میوه توسط وانت بارها و نیسان ها در تمام سطح شهر مشاهده می شود.

 اجاره حاشیه خیابان به کامیون های عرضه میوه علاوه برآسیب جدی به چهره شهر باعث ترافیک، باعث  تضییع حقوق سایر فروشندگانی شده است که با دریافت پروانه، پرداخت عوارض و مالیات و در تمام فصول سال در حال فعالیت هستند که حضور فروشندگان وانت به صورت فصلی بر درآمد آنها تاثیر منفی گذاشته است.

در چند سال گذشته ، متاسفانه عده ای میوه فروش سیار با استفاده از وانت و یا دیگر خودروها، میوه خود را به کوچه‌ها و معابر می آوردند و باعث سلب آرامش ،آسایش و ایجاد مزاحمت مردم شده اند. 

اختلال و بی نظمی و ایجاد ترافیک در کنار جاده ها تنها بخشی از مشکلات استقرار این میوه فروشی های سیار در کنا یابان ها است.

فروش میوه توسط وانت بارها در سطح شهر میانه علاوه بر اینکه سیمای شهر میانه را مخدوش کرده باعث ایجاد شبکه ای پنهانی از فعالیتهای غیرقانونی در بازار میوه و تره بار شده است.

 

میوه فروشی های سیار در سطح شهر

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۷ نظر

  1. میانالی

    امرار معاش می کنند و تازه قیمتشون هم از مغازه دارا خوبتره اگه اونا نباشند ما مجبوریم پرتقال 10 هزار تومانی بخوریم
     

  2. خوب نه مالیات نه پروانه کسب نه بازرس تعزیرات

  3. خفه شین احمقای بی عرضه همین مونده نون اینارو تخته کنین

  4. شما اگر از ورودی بازار بزرگ میانه خبر داشته باشین اینا که چیزی نیست حالا خواستین براتون عکسشو براتون میفرستم

  5. بدلیل فقر وبیکاری چاره ای ندارند.

  6. همشهری .

    با سلام و عرض ادب
    گویا دوستی که این خبر یا مطلب رو گذاشته از وضع مادی ، بیکاری ، نداری جامعه بی خبره.نمی دونم ولی این رو بگم که دوست عزیز هم اون شخصی که پشت وانت کنار خیابون و سرما اقدام به فروش میوه میکنه و هم من و شمائی که ازش خرید میکنیم مجبوریم به این مسائل و کارها اقدام کنیم چون اون شرایط مغازهدار شدن رو نداره حتی اجاره ای و من و شما هم قدرت خرید از میوه سرای قسمت های بالای شهر را نداریم ….التماس دعا

  7. قضاوت باشما درخردادسال ۸۳ براثر اصرار وگریه بچه ام زردآلو از مغازه میانه خریدم کیلوی پنج هزار تومان بعدازظهرهمان روزبه تهران رفتم روی چرخ میدادندششصد تومان درشهرماقیمت ۱۰برابربود.اززمانی که وانت هاآمدندتفاوت شدیدنیست .فکر میکنم این به نفع بعضی ها نیست .میدانید که امروز بازار میانه یکی ازگرانترین بازارهای ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *