تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات به میدان رفت که در پایان برابر حریف خود به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

این دیدار از گروه B مسابقات راس ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران با قضاوت داوری از چین در ورزشگاه شارجه امارات آغاز شد که در نیمه اول شاگردان رسول خطیبی با وجود برتری نسبی بر میزبان خود نتوانستند به گل برسند.

در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم برای زدن گل برتری ثمری نداشت و در شبی که محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور دو موقعیت تک به تک را از مهاجمان تیم الشارجه مهار کرد، این تیم درنهایت برابر میزبان اماراتی خود به تساوی بدون گل دست یافت.

البته دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیم الشارجه رخ داد که داور چینی می‌توانست برای تراکتور اعلام پنالتی کند اما او اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و در هر دو مورد دستور به ادامه بازی داد.

با نتیجه بدست آمده در این دیدار، تراکتوری‌ها برای دومین بازی متوالی مقابل رقبای خود امتیازات را تقسیم کردند تا از رسیدن به اولین برد بازمانده و فرصت صدرنشینی را نیز از دست دادند.

این گزارش می‌افزاید، نماینده پرطرفدار فوتبال کشورمان در نخستین بازی خود در این مسابقات در یک بازی پرگل و تماشایی موفق شده بود تیم پاختاکور ازبکستان را با تساوی ۳ بر ۳ متوقف کند.

دیگر دیدار این گروه بین دو تیم پاختاکور ازبکستان و نیروهوایی عراق برگزار شد که این بازی نیز با نتیجه مشابه خاتمه یافت تا در شب دوم مسابقات گروه دوم دروازه‌ها بسته ماند.

در جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا و تا پایان بازی‌های دوم این گروه، الشارجه امارات با ۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم تراکتور با ۲ امتیاز و با شرایط برابر با پاختاکور ازبکستان در رده سوم قرار گرفت.

افزودنی است، تیم تراکتور در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه – ۳۱ فروردین ماه – از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران به مصاف نیروهوایی عراق خواهد رفت.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *