مس سد مقاومت را درهم شکست/ بازگشت یاران فخیم به صدر

به گزارش آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته چهارم از مرحله نهائی لیگ برتر فوتسال بعدازظهر امروز (چهارشنبه) پذیرای مقاومت البرز بود که در این بازی خانگی جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و به یک پیروزی قاطع دست یافت.

مدافع عنوان قهرمانی که در هفته گذشته به رغم انجام بازی برتر مغلوب سن‌ایچ ساوه شده بود، در بازی امروز عقده‌گشایی کرده و با کسب برتری پرگل ۷ بر ۲، شکست هفته قبل را جبران و به باد فراموشی سپرد.

سالار آقاپور (۲ گل)، فرهاد فخیم، محمدحسین درخشانی، محمد زارعی، حمزه کدخدائی و مسلم اولادقباد به ترتیب برای مس گلزنی کردند و مرتضی عزتی و شهاب طالبی نیز گل‌های مقاومت را به ثمر رساندند.

ضمن اینکه مرتضی عزتی کاپیتان تیم مقاومت در نیمه اول این مسابقه به دلیل خطای هند پنالتی و جلوگیری از گل مسلم تیم حریف، با کارت قرمز داور جریمه و از زمین بازی اخراج شد.

در جدول لیگ برتر فوتسال، مس سونگون با این برد پرگل ۹ امتیازی شد و با توجه به شکست سن‌ایچ برابر گیتی‌پسند، بعد از یک هفته توانست صدر را از تیم ساوه‌ای پس بگیرد. مقاومت البرز نیز با ۳ امتیاز در رده پنجم ماندنی شد.

نارنجی‌پوشان فوتسال آذربایجان در هفته پنجم و پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال سه‌شنبه هفته آینده – ۲۴ فروردین ماه – میهمان کراپ الوند خواهند بود.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *