پرستاران، رسالت سنگینی در خط مقدم درمان دارند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت روز پرستار در دیدار هیات مدیره نظام پرستاری استان، با بیان اینکه عنوان پرستار آرامش بخش است، گفت: پرستار، اولین کسی است که بر بالین بیماران حاضر می‌شود و درمان آنها را با اجرای صحیح دستورات پزشکی بر عهده دارد.

وی با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت زینب(س) به‌عنوان روز پرستار گفت: حرکت‌های نمادین و تجلیل از پرستاران در این روز کارهای ارزشمندی است، اما بهترین گرامیداشت رفع مشکلات این قشر زحمت کش است.

وی با بیان اینکه اگر همت باشد می‌توان همه مشکلات را از میان برداشت، گفت: با در نظر گرفتن شرایط و امکانات کشور باید برای رفع مشکلات کادر درمان تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پرستاران همیشه عزیز هستند، ادامه داد: مجاهدت شبانه روزی کادر درمان به ویژه پرستاران عزیز محبوبیت و مقبولیت آنها را دو چندان کرده است.

وی گفت: در ایام کرونا پرستاران و کادر درمان به استقبال مرگ رفته و تعدادی از این عزیزان هم در راه درمان و سلامت مردم جان خود را فدا کرده‌اند.

وی با تقدیر از صبر و بردباری خانواده‌های کادر درمان، گفت: خانواده پرستاران در طول یک سال گذشته روزهای پر استرسی را تجربه کرده‌اند و این صبر و تحمل و حمایت آنها از فرزندان خدمت‌گزارشان اجر و ثواب مجاهدت در عرصه سلامت کشور را دارد.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، در ابتدای این دیدار، رئیس هیات مدیره نظام پرستاری استان با ارائه گزارشی از وضعیت کاری و اجتماعی پرستاران از حمایت امام جمعه تبریز در حمایت از مجموعه کادر درمان به ویژه پرستاران تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *