نامگذاری ولادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار، مایه مباهات و افتخار پرستاران ماست

حسین محمّدی با تقدیر از کادر درمانی و افسران سلامت شهرستان، اظهار داشت: پرستاران خدوم و زحمتکش و بسیجیانی که بدون هیچگونه چشمداشتی در کنار آنان، جان خود را به خطر انداخته و وارد صحنه مبارزه با کرونا شدند، سرباز واقعی حضرت زینب بودن را به نمایش گذاشتند.
وی با اشاره به پیشرفت های غیرقابل اغماض کشور هم در بحث تولید واکسن و هم در مقابله با بیماری، نقش بسیار حساس و حیاتی کادر درمانی را متذکر شد و افزود: خوشا به حال پرستاران که چنین روزی بنام آنان نامگذاری شده است؛ همچنان که حضرت زینب اگر نبود بی تردید حرکت و رسالت اباعبدالله ناقص می ماند، پرستاران پیرو آنحضرت نیز اگر ایثار و حماسه آفرینی نمی کردند اکنون معلوم نبود که جامعه ما چه بر سرش می آمد.
فرمانده سپاه میانه همچنین در دیدار با کادر درمانی درمانگاه نصر سپاه میانه، ضمن تجلیل از پرستاران این مرکز، گفت: انتظاری که از کلینیک سپاه و مجموعه درمان آن داریم این است که در کنار درمان از تکریم مردم غفلت نکنند.
محمدی با یادآوری اینکه مراکز درمانی سپاه باید با دیگر مراکز درمانی متفاوت باشد، تصریح کرد: مردم باید در مراکز درمانی سپاه تفاوت برخوردها و رفتار ها را احساس کنند و علاوه بر درمان درست و رضایت بخش، رفتار تکریمانه کادر سپاه، رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی که بیانگر فلسفه و رسالت سپاه است، را احساس کنند چراکه فلسفه وجودی سپاه، محرومیت زدایی و خدمت به بسیج و عامه مردم است.
وی اعتماد و اعتقاد مردم به سپاه را سرمایه و آورده بزرگی برای این مجموعه دانست و افزود: خدمات رسانی به عشایر و محرومین جامعه و ارائه خدمات بهداشتی و دارویی رایگان در روستاهای محروم کشور، بخشی از رسالت مراکز درمانی سپاه است که در این راستا گامهای بزرگی برداشته شده و این امر استمرار خواهد یافت.
به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه میانه با حضور در بیمارستانهای برکت امام خمینی(ره)، خاتم الانبیا و درمانگاه نصر سپاه، از کادر درمانی و پرستاران این مراکز درمانی تجلیل کردند.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *