ایرانی‌های باهوش و قدرتمند راهی برای گرفتن انتقام ترورها خواهند یافت

به گزارش پایگاه خبری میانا، وبه نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت، یک مقام امنیتی صهیونیست با طرح این ادعا که ایران هنوز از شرایط ترور غافلگیرکننده (شهید) سردار قاسم سلیمانی بهبود نیافته و در پایان دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا زخمی و آسیب دیده است؛ اما پیشرفت زیاد در طرح‌های هسته‌ای و نظامی آن را زنده نگه داشته است و ایرانی‌ها باهوش و قدرتمند هستند و راهی برای گرفتن انتقام خون (شهید) قاسم سلیمانی خواهند یافت.

این روزنامه به نقل از یک مقام مسئول امنیتی صهیونیست که نامی از وی برده نشده است، نوشت: «این اتفاق کاملا غافلگیرکننده بود. آن‌ها تصور نمی‌کردند که آمریکا آشکارا یکی از سه شخصیت برجسته ایرانی را ترور کند. ایرانی‌ها اسرائیل را نماینده آمریکا می‌دانند که گاهی هدایت و گاهی اطاعت می‌کند, اما همواره در یک محور قرار دارند. ترور (شهید) محسن فخری زاده پدر فعالیت موشکی ایران و همچنین برخی از فعالیت‌های سایبری هم به محاسبات مشترک دو طرف افزوده است.»

این روزنامه همچنین نوشت «ایرانی‌ها به سبب پیشرفت زیاد در طرح‌های هسته‌ای و دیگر طرح‌های نظامی در دوره ترامپ همچنان زنده هستند.» این مقام مسئول امنیتی احتمال داد جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا با سرسختی ایران غافلگیر شود.

وی در ادامه اذعان کرد: «به رغم اینکه ما در اجرای عملیات، آزادی گسترده‌ای داریم، اما ایرانی‌ها باهوش و قدرتمند هستند و راهی برای گرفتن انتقام خواهند یافت.»

این روزنامه همچنین به نقل از یک مقام مسئول آمریکایی نوشت: بایدن «می داند که در صورت بازگشت به توافق هسته ای، از هر سویی اعم از جمهوری خواهان در کنگره، اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی آمریکا در معرض انتقاد قرار خواهد گرفت. وی بر این باور است که پیش از برگزاری انتخابات آینده ایران، نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد. بایدن اگر بتواند ترجیح می‌دهد که منتظر بماند. بایدن اوباما نیست و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اگر برای مقابله با وی تلاش کند، دچار خطا خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *