ضرورت انتقام خون دانشمند هسته ای «شهید محسن فخری زاده» یا سازش

متن این یادداشت بدین شرح است:
برخی از فعالین اصلاح طلب مدعی هستند که احیای برجام به معنای مرگ سیاسی نتانیاهو است و اگر ایران آمرین و عاملین ترور دانشمند هسته ای ایران را مجازات کند، شانس بازگشت آمریکا به برجام را از بین می برد.
جریان فکری سازش، تسلیم و ذلت بعد از ترور دانشمند فرهیخته هسته ای، موشکی و پزشکی «شهید بزرگوار محسن فخری زاده» -که کشف کیت تشخیص کرونا، و ساخت واکسن کرونا تا مرحله ای آزمایش انسانی، از مهمترین عملکرد پزشکی اوست- به تکاپو افتاده است چرا که به پیروزی جو بایدن معاون اول رئیس جمهور اوبامای دموکرات دلخوش نموده و حل مشکلات معیشت مردم را به راه یابی بایدن به کاخ سفید، گره زده اند.
همانها که جوبایدن و تیمش را مغایر سیاست دولت ترامپ توصیف می نمایند و وعده می دهند که با ورود ایشان به کاخ سفید، آمریکا به برجام برخواهد گشت و وضعیت اقتصادی ایران، خوب و مشکلات مردم حل خواهد شد.
آنها جواب دادن به دشمن را افتادن به دام پهن شده، ارزیابی می کنند. خویشتن داری، جواب ندادن و انتقام نگرفتن را توصیه می کنند تا دو ماه دیگر، بایدن بتواند بدون تنش و درگیری، کاخ سفید را تحویل گرفته و به زعم باطلشان، به برجام وارد شود تا تحریمها لغو شده و دولت روحانی بتواند وارد مذاکره با ۱+۵ شود و برجام خسارت بار و ذلت بار دیگری را به کشور تحمیل نمایند.
این قشر از خشم انقلابی مردم ومجلس و نخبگان آگاه وفهیم و غیرتی، وطن دوست و… که خواهان اجرای فرمان رهبر و مریدشان -امام خامنه ای عزیز- هستند، هراس دارند و با زیرگی خاص، موقع حساب دادن عملکرد ۷ و نیم ساله خودشان، می خواهند حواس مردم را به جای دیگری بنام ترامپ پرت کنند، و به مردم چنین القاء نمایند که عامل تورم وگرانی- دلار ۳۰هزارتومانی و…- همه اش تقصیر ترامپ بوده و مدیریت این قشر برکشور، چندان نقشی در این زمینه ها نداشته است و با آمدن عمو جوبایدن همه مشکلات حل خواهدشد.
همین جریان فکری سازش، تسلیم و ذلت در پی القای این مطل به مردم است که اگر از عاملان وآمران ترور دانشمند برجسته هسته ای کشورمان انتقامی گرفته شود، معیشت مردم به خطر خواهد افتاد.
لذا جا دارد نظر این حضرات را به گزارش ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ مشرق نیوز به روایت از گزارش کامل اندیشکده مرکز امنیت نوین آمریکا، تحت عنوان پخت و پز دموکرات ها برای برجام۲ / برنامه سه مرحله ای بایدن برای ایران چیست؟، جلب کنیم و از این قشر بپرسیم:
– چرا اسرائیل مخا لف برجام بود. مگر نه اینکه اعتقاد داشت سیاست منطقه ای توان موشکی ایران هم باید جزء معامله باشد؟
– جو بایدن و تیم امنیتی اش هم سیاست ترامپ و اوباما را ناکافی می دانند و معتقدند هر ۳ زمینه هسته ای، سیاست منطقه ای و توان مشکی ایران، باید همزمان و بطور موازی مورد مذاکره قرار گیرند و این سیاست مگر غیر از سیاست اسرائیل است؟
– تیم جو بایدن عقیده دارند چون اوباما به وضعیت داخلی و درخواست های منطقه ای در مورد برجام توجه نکرد نهایتا منجر به خروج ترامپ از برجام شد. لذا معتقدند جهت رفع این نقیصه باید کنکره را در این بحث ها سهیم کنیم. و علاوه بر آن تیم تصمیم گیرنده آمریکا، ترکیبی از دوحزب دموکرات و جمهوری خواه باشد. و جهت مستحکم شدن مذاکرات و تفاهمات به حمایت سایر دوستان منطقه ای نیاز داریم پس لازم است نظرخواست آنها را هم در سیاست منطقه ای و توان موشکی ایران مورد توجه قرار دهیم «نظر کشورهایی نظیر عربستان و اسرائیل و…».
یادتان هست چند روز پیش همین درخواست را وزیر امورخارجه عربستان از آمریکا کرد و این وارد شدن به معامله ذلت بار نیست؟ می خواهیم نان بگیریم و به جای آن، چه بدهیم؟ امنیت و توان نظامی، دانش هسته ای و فنی، عزت و اقتدار را بدهیم. کدام بهتر است؟ کجای این سیاست بوی انعطاف می دهد؟
– تیم بایدن سیاست تحریم اقتصادی دونالد ترامپ وآمریکا را مفید ارزیابی کرده و عقیده دارند تحریم اقتصادی آمریکا هنوز در سایر کشورها تاثیر گذار است و ایران را به شدت در تنگنا قرار داده است لذا لازم است جهت مجاب کردن طرف ایرانی یک مقطع زمانی کوتاه دوماهه امتیازاتی داده شود -بعنوان ماه عسل یاد می کنند- ولی در طول مذکرات به عنوان یک چماق بالای سر ایران، این تحریم نگه داشته شود. پس می بینیم تیم بایدن با یک ارزیابی دقیق دوران اوباما و ترامپ سعی دارند نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را پوشش دهند. پس بیهوده به این وعده ها دل خوش نکنید.
نتیجه:

– این نظر که تا سرکار آمدن جوبایدن در کاخ سفید، خویشتن داری کنیم این پیام را به دشمن می رساند که علاوه بر اینکه شدیدا دنبال مذاکره هستیم و به آن نیازمندیم، تا دو ماه دیگر هر غلطی در داخل کشور انجام دادند پاسخی از طرف ایران نخواهند شنید.
– جواب ندادن، دشمن را جری تر می کند. باید جواب داد. جواب قاطع، به موقع، بازدارنده، تمام و پشیمان کننده.
– تنبیه چند خود فروخته داخلی، چقدر بازدارندگی خواهد داشت؟ مجازات چند هموطن خائن وخار و ذلیل مگر برای دشمن اهمیتی دارد؟ تنبیه آمران از اولویت ویژه برخوردار است ولی در عین حال به خلاها و حفره های امنیتی توجه ویژه شود چرا که اگر این زخم به زودی درمان نشود، با نشستن مگس ها بر روی آن به یک زخم چرکین بدل گشته و مدوایش برای تشکیلات اطلاعاتی و امنیتی و نهایتا کشور و غرور ملی، هزینه برخواهد بود و زحمات عزیزان در این عرصه، مورد خدشه قرار می گیرد.
– جواب متقابل بهتر است با همان کیفیت در قلب کشور دشمن انجام گیرد تا توان و اشراف اطلاعاتی جوانان این مرز و بوم به رخ دشمن کشیده شود هرچند مفتخر به موشک های نقطه زن هستیم و این یک افتخار بزرگ برای کشور است ولی استخدام، هدایت، بکارگیری و به خدمت گرفتن عوامل دشمن، هنری است که دل مردم را شاد و یک ضربه در خور و متقابل است.
– و در نهایت کجایند آن هشتگ زن های خائن «اعدام نکنید»؟ چرا لال شده اند؟ غیرت ملی شان کجا رفته است؟

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *