اولین مرحله از گام دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میانه آغاز شد

فرمانده سپاه میانه در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی در این مرحله در بین نیازمندان و متضررین از کرونا توزیع می شود، از اجرای دو مرحله دیگر در دهه اول محرم و دهه آخر صفر خبر داد و گفت: رزمایش، یک فعالیت عادی نیست بلکه یک عمل جهادی و جان نثارانه است و باید طوری عمل کرد تا با همیاری و همکاری یکدیگر، باری از مشکلات معیشتی را از دوش نیازمندان جامعه برداشته و عملیات تزریق یاس و ناامیدی در جامعه توسط دشمن را ناکام گذاشت.
حسین محمدی، کشور ایران را کشوری کاملا منتسب به ولایت، و انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ غنی عاشورایی و علوی دانست و افزود: انقلاب ما یک انقلاب علوی است و تفکرات و وصایای ارزشمند مولایمان علی(ع) در آن جریان دارد و برای رسیدن به آرمانهای آنحضرت بایستی این تفکرات را در جامعه جاری و ساری کرده و آماده جانفشانی در برابر ولایت باشیم.
وی نعمت ولایت را موهبت و نعمتی از سوی خدا و دافع توطئه های دشمن دانست و آن را وجه تمایز کشور ما از دیگر کشورهای جهان عنوان کرد و اظهار داشت: به برکت همین نعمت ولایت است که توانستیم بر طاغوت چیره شویم، پوزه استکبار را بر خاک بمالیم، از جنگ سربلند بیرون بیاییم و در برابر تمامی تهدیدات و توطئه ها و فتنه های دشمن ایستادگی کنیم.
محمدی تصریح کرد: بوسطه رهنمودها، فرمایشات و هدایت های پیامبرگونه ولایت است که خواهیم توانست انقلابمان را به سرمنزل مقصود رسانیده و در سراسر جهان گسترش دهیم پس باید قدرشناس نعمت ولایت بوده و گوش به فرمان او در گام دوم انقلاب باشیم تا راه نجات و سعادت را بپیماییم.
اولین مرحله از گام دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولینی از سپاه و شهرستان و با رمز یا علی بن ابیطالب در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده اسماعیل(ع) آغاز شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *