در دهه ولایت، آغازین مرحله گام دوم کمک مومنانه، عملیاتی می شود

یوسف روحی با اعلام این خبر، اظهار داشت: گام دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله اجرا خواهد شد که آغازین مرحله آن در دهه ولایت کلید می خورد و در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر، دومین و سومین مرحله از گام دوم این رزمایش، عملیاتی خواهد شد.
وی در جمع مسئولین اجرایی این رزمایش بر شناسایی و رفع معایب و نقاط ضعف مراحل قبل و تقویت محاسن و نقاط قوت آن تاکید کرد و افزود: تجربیات و راهکارهای اجرایی الگوها و حوزه های برتر در مراحل گام اول، باید به دیگر حوزه ها انتقال یابد و با حساسیت بیشتر و شناسایی دقیق تر نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی، تلاش شود تا خدمتی ارزنده ارائه شود.
جانشین فرمانده سپاه میانه، رزمایش کمک مومنانه را تکلیفی بزرگ بر گردن سپاه و سایر مسئولین اجرایی آن قلمداد کرد و اظهار داشت: هر فرد و نهادی که می تواند گامی در رفع آلام مردم بردارد باید وارد صحنه شود و سپاه را در اجرای درست و قوی این برنامه یاری کند.
روحی با تاکید بر محوریت مساجد و پایگاه ها در جمع آوری و توزیع اقلام و بسته های غذایی، متذکر شد: باید از تمام ظرفیت های خیرین خوش نام، نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی، هیئات مذهبی، گروه های جهادی، حلقه های صالحین و تمامی اقشار بسیج برای اجرای بهتر رزمایش بهره گرفته شود.
وی با اشاره به نزدیک شدن عید قربان، بر استفاده از این ظرفیت بزرگ و جمع آوری نذورات در قالب گوشت قربانی تاکید کرد و افزود: فرهنگ توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان باید در جامعه نهادینه شود.
وی همچنین با یادآوری ضرورت حفظ حرمت نیازمندان در زمان توزیع بسته ها، اظهار داشت: برای حفظ کرامت نیازمندان می بایست بسته ها شبانه و در خفا توزیع گردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *