بانوان محجبه شاغل در اداره تامین اجتماعی میانه تجلیل شدند

حسین محمدی در این دیدار، اداره تامین اجتماعی را از جمله ادارات مرتبط با اقشار ضعیف جامعه دانست و گفت: مردم به سبب گرانی، بیکاری و بیماری کرونا با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و از طرفی تبعیض و اختلاس ها، آنان را بشدت آزرده است و اداره تامین اجتماعی جزو آن اداراتی است که انتظار می رود در خدمت به مردم و رفع آلام آنان باید سنگ تمام بگذارد.
وی اداره تامین اجتماعی را یکی از ادارات بسیار مهم و مردمی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: کارمندان این سازمان، با خالصترین و بهترین ارباب رجوع سر و کار دارند و با توجه به اینکه به طیف گسترده ای از مردم خدمت رسانی می کنند، بانوان شاغل در این اداره، هم با خدمت رسانی و هم با حفظ حجاب و عفاف خود، توفیق عبادت الهی را دارند.
محمدی افزود: ثواب و عبادتی که از خدمت به طیف مستضعف جامعه، حاصل شما می شود تمام ناشدنی است ولی ثواب و عبادتی که از ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بواسطه این خدمت، نصیبتان می شود بی شک ارزنده تر و بالاتر است چون حجاب، ارثیه حضرت زهرا(س) و خونبهای شهداست.
فرمانده سپاه میانه با یادآوری اینکه جنگ امروز ما با دشمن، بیشتر در جبهه جنگ نرم است، نقش زنان در این جنگ را بسیار حساس و حیاتی دانست و تاکید کرد: امروز شما بانوان در خط مقدم جنگ با دشمن هستید و باید پاسدار خون شهدایی باشید که برای حفظ نوامیس کشور و این فرهنگ حجاب و عفاف، جان خویش را تقدیم کردند.
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و روز تامین اجتماعی، فرمانده سپاه میانه به همراه جمعی از کارکنان سپاه با ریاست اداره تامین اجتماعی دیدار و از بانوان محجبه این اداره با اهدای لوح تقدیری تجلیل کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *