دو خانواده مستمند دیگر، صاحب خانه شدند

حسین محمدی یکی از کارکردهای اصلی و غیرقابل انکار انقلاب اسلامی را کمک به اقشار مستضعف جامعه دانست و اظهار داشت: دستگیری از اقشار ضعیف جامعه همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است و ایشان سعادت جامعه و بهره مندی از مواهب الهی را در گرو خدمت به محرومین دانسته اند.
وی با تاکید مسئولین به خدمتگذاری برای مردم، لازمه رضایت الهی را رضایت مردم دانست و افزود: اینها همواره پشتیبان امام و انقلاب بوده اند و ما بدهکار این مردمیم و باید این سروری و ولی نعمتی آنان را در عمل نشان دهیم نه به زبان.
محمدی ساخت خانه محروم را حاصل مشارکت کمیته امداد و برخی دیگر از نهادهای همیار برای خوشحال کردن بنده نیازمند خدا خواند و از صاحبان این خانه ها خواست تا در مقابل این خدمت، در تربیت فرزندانی صالح بکوشند، آنان را بر اطاعت و بندگی خدا ترغیب کنند و دعا برای موفقیت رهبر و رزمندگان اسلام را اولویت کارشان قرار دهند.
به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی، دو خانه محروم با زیربنای ۵۷ و ۵۰ متر و با هزینه کرد ۱۱ میلیون ریال برای هر متر مربع، در روستای بالسین شریف آباد از توابع شهر ترکمانچای و روستای لله لو از توابع شهر آقکند میانه در مدت ۶ ماه ساخته شده و طی مراسمی تحویل نیازمندان شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *