حجاب و عفاف ارثیه حضرت زهرا(س) است.

حسین محمدی هفته حجاب و عفاف را مناسبتی بسیار ارزشمند دانست و با تاکید بر اکرام آن، متذکر شد: فرهنگ ما یک فرهنگ اسلامی است که مقوله حجاب و عفاف از بنیادی ترین اجزاء و آموزه های این فرهنگ محسوب شده و یکی از ملزومات اصلی حفظ باورها و اعتقادات دینی در جامعه می باشد.
وی از متولیان فرهنگی جامعه خواست تا با تلاشی مضاعف در انتقال مبانی فرهنگ عفاف و حجاب به جوانان و نوجوانان، مانع از انحراف و ابتذال جامعه شده و بستری امن برای رشد و توسعه کشور را فراهم آورند.
فرمانده سپاه میانه با تشریح برنامه ها ی پیش بینی شده در هفته عفاف و حجاب از اجرای برنامه های متفاوت و متنوع در طول این هفته توسط بسیج خواهران با همکاری سایر اقشار بسیج خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور بر اثر بیماری کرونا، اکثر برنامه ها به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می شود.
محمدی نشر احادیث مرتبط حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه مجازی، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی، راه اندازی هشتک تجربه آرامش، فراخوانی گردانهای بسیج برای اجرای ماموریت تذکر لسانی، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از محجبه های شاغل در ادارات را بخشی از این برنامه ها برشمرد و افزود: با هماهنگی های انجام شده توسط بسیج اصناف و در راستای تکریم مروجین فرهنگ عفاف و حجاب، برخی از کسبه و بازاریان، اجناس خود را با ۲۰ درصد تخفیف به افراد محجبه ارائه خواهند کرد.
وی با یادآوری واقعه دلخراش گوهرشاد و کشتار زنان محجبه در این واقعه اسفناک، حجاب و عفاف را ارثیه حضرت زهرا(س) دانست و اظهار داشت: تنها شهدای گوهرشاد، شهدای عفاف و حجاب نیستند بلکه همه شهدای دفاع مقدس نیز در راه حفظ حجاب، امنیت و ناموس کشور، جان خود را بر طبق اخلاص گذاشته و تقدیم اسلام و انقلاب کردند و این نشان از اهمیت و ارزش این فرهنگ برای ماندگاری اسلام و انقلاب و رشد و توسعه کشور است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *