بسیج دانش آموزی باید به تولید محتواهای ارزشی در فضای مجازی بیاندیشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، یوسف ساجدی فر ضمن قدردانی از فعالیت های ارزشمند بسیج دانش آموزی، گفت: بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، کشور نیازمند تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نقش، ارزش و جایگاه جوانان در رشد و پیشرفت کشور، خطاب به اسوه های طرح ولایت بسیج دانش آموزی متذکر شد: باید قدر جوانی و فرصت هایی که در اختیارتان هست را بدانید و از داشته های خود برای پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان به نحو احسن استفاده کنید چرا که شما مسئولان آینده این کشور هستید.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه میانه، بصیرت را به عنوان خصوصیت بارز یک دانش آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: دانش آموزان بسیجی همواره نقش تعیین کننده ای در مسائل مختلف کشور داشته اند و ما این نقش حساس و کلیدی را در ۸ سال دفاع مقدس، در آزمون‌ها و موانع مختلف بر سر راه جمهوری اسلامی، انقلاب و در مقابله با بیماری اخبر”کرونا” و رزمایش همدلی و احسان، بوضوح مشاهده کرده ایم.
ساجدی فر با اشاره به آسیب های فضای مجازی در عصر حاضر تصریح کرد: رسالت اصلی امروز بسیج دانش آموزی حضور فعال در فضای مجازی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است.
جمعی از فعالان طرح ولایت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با مدیر آموزش و پرورش میانه دیدار کردند.
خبرنگار: مهدی مهدیخانی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *