بسیج با تمامی ظرفیت ها “جهش تولید” را جریان سازی می کند.

حسین محمدی نهضت سراسری جهش تولید را یک حرکت چند ساله با هدف به صحنه کشیدن تمامی ظرفیتهای موجود در کشور جهت جریان سازی جهش تولید دانست و اظهار داشت: خروجی این نهضت باید ایجاد و گسترش واحدهای تولیدی، رفع موانع تولید، الگوسازی واحدهای برتر و ترویج فرهنگ کار، تلاش و افزایش تولید باشد.
وی شناسایی آسیب ها و احصاء موانع پیش رو را اولین مرحله در این نهضت زمانبندی شده عنوان کرد و مطالبه گری صحیح و اصولی را گام بعدی دانست و افزود: مطالبه گری به معنای ایجاد تنش در کشور، تزریق یاس در جامعه و تحریک بی مورد مردم نیست بلکه مطالبات باید معقول و منطقی بوده و قابلیت اجرا داشته باشد.
فرمانده سپاه میانه اظهار امیدواری کرد: با شناسایی دقیق موانع و مشکلات با بهره گیری از نخبگان علمی، حلقه های صالحین، اساتید، دانشجویان، مهندسان و کارشناسان مربوطه و انتقال این دستاورد به مسئولین و نمایندگان، می توان گام بسیار موثری را در این زمینه برداشت.
محمدی اعتقاد و اعتماد مردم به سپاه را یک سرمایه بزرگ در این زمینه برشمرد و تصریح کرد: سپاه همواره در پی رفع مشکلات مردم بوده است و در این زمینه نیز تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا شاید حتی با رفع یک مشکل از مسیر سرمایه گذاری یک سرمایه گذار، بتوانیم گام کوچکی در جهت تحقق جهش تولید برداریم.
وی ظرفیت خواهران در بحث تحقق جهش تولید را به مراتب بالاتر و اولاتر از برادران دانست و با تاکید بر میزان توان نقش آفرینی آنان خصوصا در صنایع تبدیلی و صنایع خانگی، افزود: همه باید در این امر همدیگر را یاری کنند و در به ثمر نشستن این نهضت سراسری نباید از ظرفیت ها و پتانسیل های تمام ناشدنی خیرین و بسیج خصوصا گروه های جهادی غفلت کرد.
اولین کارگروه نهضت سراسری جهش تولید با حضور مسئولین اقشار مختلف بسیج در سپاه میانه تشکیل شد.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *