اعتماد به جوانان یکی از آورده های انقلاب اسلامی است ۱۶/۰۴/۹۹

حسین محمدی یکی از شاخصه های بارز انقلاب اسلامی را اعتقاد و اعتماد به جوانان برشمرد و اظهار داشت: بسیاری از دستاوردهای کشور پس از انقلاب، مدیون و مرهون همین اعتماد است.
وی نمود عینی و ملموس اعتماد به جوانان را دوران دفاع مقدس دانست و گفت: بسیاری از فرماندهان لشکرهای بزرگ ما در دوران دفاع مقدس، جوانانی کم سن و سال بودند و ما نتیجه این اعتماد را به شیرینی چشیدیم.
فرمانده سپاه میانه از جوانان به عنوان ظرفیت های تمام ناشدنی انقلاب و کشور یاد کرد و افزود: اگر فرهنگ اعتماد به جوانان در جامعه تسری یافته و ماندگار شود بسیاری از مشکلات کشور در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
محمدی با بیان اینکه انقلاب ما این فرهنگ را از سیره پیامبر(ص) و ائمه(ع) اخذ کرده و جوان گرایی در سیره معصومین(ع) کاملا واضح و آشکار است، تصریح کرد: تاکیدات مکرر رهبری بر بکارگیری جوانان، نشان از میزان اهمیت دهی ایشان به این قشر است به گونه ای که بیشترین نظر و مطالبه ایشان در بیانیه گام دوم مربوط به جوانان است.
وی فرماندهان واحدهای پیشگام و جوانان طرح ولایت را برترین و بهترین جوانان شهر دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد به این جوانان، روحیه امید و خودباوری را در دل آنان ایجاد کرده و آنها را به ظرفیتی عظیم برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی تبدیل می کند.
ده ها نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام و جوانان طرح ولایت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میانه با فرمانده سپاه میانه دیدار کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *