توحید و نبوت بدون ولایت، ابتر و بی ارزش است

حجت الاسلام حسن امیرنژاد اعتقاد و التزام به تبعیت از ولایت را تنها راه نجات بشریت عنوان کرد و با بیان اینکه ولایت فقیه، نایب بر حق ائمه معصومین(ع) است، متذکر شد: اعتقاد به ولایت فقیه، همان اعتقاد به ائمه، پیامبران و خداست و ضعف در این اعتقاد، مایه سقوط و سبب انحراف است.
وی با بیان اینکه امنیت و آرامش و پیشرفت کشور به برکت وجود ولایت و حرکت در خط رهبری است، از کسانی که به دنبال تحمیل مذاکره با آمریکا به رهبری هستند به عنوان منحرفین از خط ولایت و منافق صفت یاد کرد و افزود: متاسفانه در بدنه نظام، کسانی هستند که در ایستگاه های مختلف از قطار انقلاب پیاده شده اند و می خواهند مشکلات و نتایج حاصل از بی تدبیری ها، تنبلی و لاابالی گری های خود را به پای رهبری و نظام بنویسند ولی مردم و جوانان متدین همواره هوشیارانه از ولایت پشتیبانی کرده و دست فتنه را کوتاه کرده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) از ایشان به عنوان مظهر کرامت و کریم النفس بودن یاد کرد و اظهار داشت: تمامی ائمه و معصومین(ع) از این صفت برخوردار بوده اند و هم در دوری از گناه، هم در مبارزه با نفس و هم در کرامت و احقاق حق و حقوق مظلومین، بی مانند بوده اند.
وی یکی از علل اصلی نپذیرفتن ولیعهدی توسط امام رضا(ع) را نپذیرفتن حاکمیت تحت لوای حکومت فاسد مامون عنوان کرد و افزود: هدف مامون از این پیشنهاد، پیاده سازی اسلام نبود بلکه به دنبال تخریب امام و جایگاه او در دلهای مردم بود ولی معنویت خاص آنحضرت و حرکت تاریخی او برای اقامه نماز عید فطر که با استقبال غیرقابل باور و بی نظیر مردمی همراه بود، ثابت کرد که نفوذ معنوی امام تا چه حد است و مامون از ترس از دست دادن حکومت نهایتا مانع از اقامه آن نماز تاریخی توسط حضرت شد.
حجت الاسلام امیرنژاد متذکر شد: امام رضا(ع) به اجبار و با قید شرایطی خاص، ولایت عهدی را پذیرفت ولی نه به خاطر نفس خود بلکه به خاطر مصون ماندن مسلمانان و جلوگیری از قتل عام شیعیان و استمرار فعالیت های اسلامی و دینی.
آیین گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با برکت امام رضا(ع) با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *