دو خانه مددجویی در روستای عجمی میانه ساخته شد

فرمانده سپاه میانه در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، تلاش برای محرومیت زدایی را در سایه ایثار و روحیه جهادی میسر دانست و این روحیه و ایثار را ثمره ای از ثمرات تمام ناشدنی فرهنگ دفاع مقدس برشمرد.
حسین محمدی با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی ما انتقال این روحیه و تفکرات سازنده و فرهنگ “ما می توانیم” به نسل جوان است، تصریح کرد: ساخت خانه های محروم در چنین مناطق صعب العبور و دورافتاده ای نشان می دهد که با تلاش و کار جهادی می توان هر ناممکنی را ممکن کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میانه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیجیان در ساخت و آماده سازی این پروژه ها، گفت: سپاه همیشه یار و یاور ما بوده است و ما بدون حمایت سپاه هرگز نمی توانیم این ماموریت های بزرگ محرومیت زدایی را بخوبی انجام دهیم.
فرج اله جعفری با یادآوری اینکه بسیاری از این مددجویان توانایی تهیه خانه برایشان تقریبا غیرممکن است، تهیه مسکن برای آنان را از بزرگترین دغدغه های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: ما در این عرصه هر چه در توان داریم بکار خواهیم گرفت و با کمک سپاه، ساخت این پروژه ها را استمرار خواهیم داد.
به همت بسیج سازندگی، دو خانه مددجویی در ابعاد ۵۰ و ۴۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیون تومان با مشارکت کمیته امداد و سپاه میانه در روستای عجمی ساخته و افتتاح شد.
در آیین افتتاح این پروژه ها از احمد شاکر فرمانده اسبق میانه به عنوان مدیر و سرپرست اجرایی ساخت این پروژه ها، تقدیر شد.
خبرنگار: محمدرضا حیدری

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *