دغدغه فعالان جبهه اقتصادی باید معیشت و اشتغال مردم باشد.

حسین محمدی ضمن تبریک روز صنعت، معدن و تجارت به رئیس این اداره و فعالان اقتصادی، مردم را مهمترین رکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلابهای بسیاری در دنیا شکل گرفته اند اما بسیار زود متلاشی شده اند، اگر امروز می بینیم انقلاب ما پابرجا و استوار است این نه تنها به قدرت نیروی نظامی است بلکه عامل اصلی آن پشتیبانی مردم در سایه ولایت است.
وی با اشاره به اینکه دشمن با انواع ترفندها، توطئه ها، ترورها، تحریم ها و جنگ نتوانسته است انقلاب ما را نابود سازد و امروز سیبل اصلی مورد هدف او، مردم است، افزود: مراقب باشیم که اعتماد به دشمن و جدا شدن از مردم و ایجاد فشارهای اقتصادی متعدد می تواند ما را به سرنوشتی همچون سرنوشت محمد مرسی در مصر دچار کند.
محمدی با تاکید بر لزوم تلاش روزافزون فعالان اقتصادی در عرصه های متعدد تولید و اشتغال با وجود مشکلات عدیده در این عرصه، اعتیاد، طلاق، بی بند و باری و مشکلات اجتماعی را از مهمترین نتایج بیکاری برشمرد و حرکت در مسیر ترسیمی امام راحل(ره) مبنی بر رفع محرومیت زدایی از جامعه را خواستار شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار، فعالان اقتصادی را رزمندگان جبهه اقتصاد معرفی کرد و از فعالان اقتصادی که با وجود شرایط سخت کاری و سرمایه گذاری، هنوز با صلابت در صحنه حاضرند و میدان را خالی نکرده اند تقدیر کرد.
حسین امدادیان امنیت را مهمترین عامل در رونق اقتصادی دانست و از سپاه و نیروهای نظامی در ایجاد امنیت کشور و بستری امن برای رشد و توسعه و فعالیت اقتصادی در کشور، قدردانی کرد.
وی با اشاره به کارنامه درخشان فعالان اقتصادی میانه در عرصه مقابله با کرونا، یادآور شد: به همت فعالان اقتصادی انقلابی، شهر میانه نه تنها مایحتاج ماسک و مواد ضدعفونی خود را تامین کرد بلکه به برخی دیگر از شهرستانهای اطراف نیز صادر کرد.
امدادیان از ایجاد واحدهای بزرگ تولیدی الکل، شرکت فولاد کلوچه، سیم کابل و برخی واحدهای کوچک در ماه های آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: معدن مولبیدن سیاه کمر نیز به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و انشاء الله شاهد ایجاد بسترهای فراوانی برای اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان خواهیم بود.
به مناسبت گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت، فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه میانه با رئیس صنعت، معدن و تجارت و جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان میانه دیدار کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *