باید فرهنگ کرامت رضوی در جامعه ترویج یابد

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را از مظاهر کرامت اسلامی یاد کرد و با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ کرامت در جامعه، اظهار داشت: اگر بخشندگی و کرامت در جامعه جریان یابد، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی از میان خواهد رفت.
وی اعتقاد و اطاعت از ولایت را از اساسی ترین ارکان دین و سدی بزرگ بر سر راه انحراف دانست و بر ولایت مداری به عنوان عاملی برای حفظ دین تاکید کرد و متذکر شد: تبعیت از ولایت فقیه زمان، همان تبعیت از امامت و ولایت است چون سیره عملی و راه و روش ایشان در راستای سیره معصومین(ع) است و ولایت فقیه استمرار ولایت معصومین(ع) است.
حجت الاسلام امیرنژاد در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه، نقش این مجموعه و شهدای آن از جمله شهید بهشتی و یاران شهیدش را در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: آرمان شهید بهشتی عدالت گستری در جهان و دفاع از مظلومان سراسر دنیا بود و در این راه جان خویش را تقدیم کرد و امروز ما و انقلاب ما مدیون خون این شهیدانیم و باید در پاسداشت خون آنان کوشا باشیم.
آیین گرامیداشت دهه کرامت به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و با حضور مسئول کانون مرکزی خادمیاری آستان قدس رضوی و جمعی از فرهنگیان بسیجی در نمازخانه آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *