خون امثال شهید بهشتی ریشه های انقلاب را مستحکم تر کرد

 

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، ماه تیر را ماهی پر از حوادث ناگوار از حادثه سقوط هواپیما گرفته تا ترور شخصیت های عظیم انقلاب دانست و اظهار داشت: سردمداران آمریکا و غرب همواره از حقوق بشر دم زده اند اما هر کجا حضور یافته اند، ناقضان واقعی حقوق بشر بوده اند و ترور شهید صدوقی، شهید بهشتی، شهیدان رجایی و باهنر، و رهبر عزیز انقلاب از مصادق بارز این نقض حقوق بشر توسط آنان است.
وی با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی در بین دوست و دشمن، حرکت های جاهلانه و اهانت های عده ای غافل در داخل کشور با تحریک آمریکا و غرب علیه شهید بهشتی و قوه قضائیه را یادآور شد و افزود: دشمن به درستی چهره های ناب انقلاب را می شناخت و با انواع دسیسه ها در صدد خارج کردن آنان از صحنه انقلاب و تنها کردن امام(ره) بود و متاسفانه عده ای جاهل و منافقان کوردل، نقشه های آنان را عملیاتی می کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، قوه قضائیه را پناهگاه امن و محل آرامش مظلومان و دردمندان معرفی کرد و از حقیقت جویی، عدالت خواهی و مدافع مظلومان بودن شهید بهشتی سخن به میان آورد و تصریح کرد: او به تنهایی یک ملت بود، در طراحی، برنامه ریزی و پشتیبانی انقلاب نقشی کلیدی داشت و در عین حال فردی ولایت مدار و تابع امام خود بود و امروز نظام و انقلاب، مدیون افکار و حرکت های ناب او و امثال اوست.
حجت الاسلام امیرنژاد افزود: شهید بهشتی و یاران شهیدش هر کدام قله ای از قله های محکم انقلاب و بازویی مقاوم و قوی برای ولایت بودند اما شهادتشان نه تنها به فروپاشی انقلاب منجر نشد بلکه خون پاک آنان ریشه های انقلاب را محکم کرده و گامهای رشد و شکوفایی آن را بلندتر و استوارتر کرد.
وی به الگوگیری از شهدا توصیه کرد و متذکر شد: هرکس باید به گونه ای حرکت کند که در پیش آنهمه خدمات و زحمات شهدا شرمنده نباشد.
آیین گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و جمعی از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *